اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جهانگیرزاده: مبارزه با فساد و رانت باید در راس امور مجلس قرار بگیرد

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس با بیان اینکه مبارزه با فساد و رانت‌های افسارگسیخته باید در راس امور مجلس قرار گیرد، گفت: حل مشکلات معیشتی مردم و ایجاد اشتغال برای بیکاران نیازمند تصمیمات انقلابی است.

جهانگیرزاده: مبارزه با فساد و رانت باید در راس امور مجلس قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عباس جهانگیرزاده در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه ۱۱ آبان ۹۹) گفت: متاسفانه امروز در سخت‌ترین دوران تاریخ و بحرانی‌ترین شرایط سیاسی و اقتصادی جهان قرار گرفته‌ایم.از ظهور تروریسم در عرصه بین‌المللی نظیر القاعده و داعش، جنگ‌های نیابتی و منطقه‌ای، توهین به ادیان الهی، نقض مکرر معاهدات بین‌المللی گرفته تا تحریم‌های اقتصادی یکجانبه و مواضع برخی دولت‌های عربی در حق مسلمانان و اپیدمی ویروس منحوس کرونا همه و همه صلح و امنیت جهانی را به مخاطره انداخته است و کشور ما تحت تاثیر تحولات و حتی در کانون این تحولات قرار گرفته است.

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما علاوه بر اینکه نیازمند دیپلماسی فعال در حوزه بین‌المللی هستیم در حوزه داخلی نیز نیازمند حرکت‌های فعالانه، جهادگر و انقلابی در پرتو قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام هستیم.

وی افزود:ما در بخش‌های مختلف گردشگری، اقتصادی، تجاری، صنایع و معادن و حمایت از تولیدات داخلی و کشاورزی و حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی ضعف‌های بسیار جدی داریم که اکثر آنها در حد شعار باقی مانده است.

جهانگیرزاده خاطرنشان کرد: اوضاع اقتصادی مردم سفره و معیشت آنها اشتغالزایی برای بیکاران و مشکل تورم در انتظار حرکت‌ها و تصمیمات انقلابی است. مبارزه با فساد و رانت‌های افسارگسیخته باید در راس امور مجلس قرار گیرند.

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش راه، کشاورزی، انتصاب مدیران منطقه‌ای و غیره از مسئولان خواستار رسیدگی به مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول