اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

حمله به اتوبوس کمپین بایدن در تگزاس/ ترامپ: عاشق تگزاس هستم

خودروهای حامل هواداران رئیس جمهور آمریکا به اتوبوس کارزار انتخاباتی رقیب دموکرات او در تگزاس یورش بردند.

حمله به اتوبوس کمپین بایدن در تگزاس/ ترامپ: عاشق تگزاس هستم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خودروهای هواداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با حمله به اتوبوس حامل حامیان «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات آمریکا، مانع از برگزاری کارزار انتخاباتی آن‌ها در ایالت تگزاس شدند.

به نوشته  نشریه «بیزنس اینسایدر»، هواداران بایدن در تگزاس، عصر جمعه به وقت محلی به دلیل تهدیدهای حامیان ترامپ مجبور شدند کارزار انتخاباتی خود در این ایالت را لغو کنند.

تصاویر منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد در حالی که اتوبوس حامل طرفداران بایدن در بزرگراهی در حال حرکت هستند، توسط خودروهایی با پرچم کارزار انتخاباتی ترامپ محاصره شده و مورد تهدید قرار می‌گیرند.

این خودروها با حرکت در اطراف اتوبوس کارزار بایدن تلاش می‌کنند آن را از جاده خارج کنند. یکی از خودروهای حامیان ترامپ نیز به سرعت جلوی اتوبوس پیچیده و سعی می‌کند آن را در میانه بزرگراه متوقف کند.

یکی از شاهدان عینی این اتفاق با انتشار ویدئویی از آن گفت، اکثر هواداران ترامپ مسلح بودند و از درون خودروهای خود اقدام به تهدید و فحاشی می‌کردند.‌ حتی یکی از این راننده‌ها، به خودرو دیگری که در بزرگراه در حال عبور بود می‌کوبد و آن را به لاین دیگری منحرف می‌کند.

در نهایت «شریل کول» نماینده دموکرات تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی توییتری نوشت، کارزار انتخاباتی بایدن در این ایالت به دلیل مسائل امنیتی لغو شده است.

از سوی دیگر، ترامپ در پیامی توییتری، ویدئویی که در آن خودروهای حامیانش دورتادور اتوبوس هواداران بایدن را احاطه کرده بودند منتشر کرد و نوشت: «عاشق تگزاس هستم!»

در حالی که تنها دو روز به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده نگرانی درخصوص درگیری و خشونت در روز انتخابات و روزهای بعد از آن به شدت در حال افزایش است.

ترامپ که در نظرسنجی‌ها و تحلیل‌های کارشناسان از رقیب دموکرات خود عقب افتاده، با ایجاد تشکیک درخصوص روند برگزاری بخشی از انتخابات که به صورت پستی انجام می‌شود، گفته است که قطعاً در انتخابات تقلب خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول