اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برگزاری دوره‌های آموزشی فنی‌و‌حرفه‌ای در جوار بقاع متبرکهٔ استان قزوین

ظهر امروز تفاهم‌نامه‌ای میان اداره‌کل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین و اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان قزوین جهت برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی در جوار بقاع متبرکه منعقد شد.

برگزاری دوره‌های آموزشی فنی‌و‌حرفه‌ای در جوار بقاع متبرکهٔ استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز تفاهم‌نامه‌ای در راستای اجرای طرح شمیم خدمت در بقاع متبرکه میان مدیران کل اوقاف و امور خیریه و آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان قزوین منعقد شد. در این جلسه، حجت‌الاسلام مصطفی مجیدی، مدیرکل امور اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای رسالت انبیا است، زیرا پیامبر اسلام(ص) رسالتی در راستای راهنمایی انسان‌ها و انسان‌سازی داشتند.

وی ادامه داد: بقاع متبرکهٔ استان قزوین دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند و نگاه ما در این تفاهم‌نامه، برداشتن گامی بلند در راستای انسان‌سازی است و امیدواریم این تفاهم‌نامه موجبات خیر و برکت را فراهم آورد و شاهد آموزش علمی هنرجویان در جوار ذوات مقدسه باشیم.

محسن مددی، مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان قزوین نیز در این جلسه پس از تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و محکومیت اهانت به ایشان، عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این تفاهم‌نامه بتوانیم گام‌های مؤثری در ارتباط دستگاه‌ها با یک‌دیگر و استفاده از ظرفیت این دو دستگاه در جهت دستیابی به اهداف والای تفاهم‌نامه باشیم و نیز بتوانیم بیش از پیش به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول