اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

داودی: روند مثبت وزنه‌برداری با آغاز اردوی تیم ملی ایجاد شد/به زودی تیم باشگاهی‌ام را انتخاب می‌کنم

ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان گفت: با برگزاری اردوی تیم ملی روند مثبتی برای آماده‌سازی نفرات المپیکی ایجاد شده است.

داودی: روند مثبت وزنه‌برداری با آغاز اردوی تیم ملی ایجاد شد/به زودی تیم باشگاهی‌ام را انتخاب می‌کنم

علی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری، اظهار داشت: از شنبه اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان با فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در کمپ‌ تیم‌های ملی آغاز شد. تست‌های PCR تمامی ملی‌پوشان هم منفی بود. خوابگاه و سالن تمرین نیز از لحاظ بهداشتی هر روز ضدعفونی و تمام نکات ایمنی رعایت می‌شود. برای اینکه فضا کاملا بهداشتی شود خدمات سالن و خوابگاه وزنه‌برداری هم شبانه روزی کمک می‌کنند. فدراسیون به منظور برگزاری اردوها، کارهای خیلی خوبی را انجام داده است و شرایط مناسبی را از لحاظ تغذیه داریم که تغذیه‌مان نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. امیدوارم با پیگیری منظم و مستمر تمرینات‌مان، آمادگی بالایی برای شرکت در مسابقات پیش‌رو به دست بیاوریم.

وی افزود: برگزاری تمرین در قالب اردو و فعالیت زیر نظر کادر فنی تیم ملی بالطبع به نفع ملی‌پوشان وزنه‌برداری خواهد بود. مهم این بود که اردو آغاز شود و فدراسیون وزنه‌برداری نیز طبق برنامه‌ریزی این اردو را استارت زد و روند مثبتی ایجاد شده است. 

ملی‌پوش فوق سنگین وزنه برداری در خصوص اینکه فشار این اردو زیاد نیست، عنوان کرد: فشار تمرین این اردو به گونه‌ای نیست که برای آماده‌سازی مسابقات باشد. فشار تمرینات متعادل خواهد بود و به مرور برای مسابقات داخلی، لیگ و قهرمانی بزرگسالان آسیا آماده می‌شویم.

داودی در خصوص شرکت در مسابقات برای آماده‌سازی، یادآور شد: رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا اواخر اسفند در ازبکستان برگزار خواهد شد. این پیکارها باعث می‌شود المپیکی‌ها نیز در شرایط ایده‌آل و مناسب آمادگی بدنی قرار بگیرند. 

ملی‌پوش فوق سنگین وزنه برداری کشورمان در مورد انتخاب تیم باشگاهی‌اش برای حضور در لیگ وزنه‌برداری هم گفت: هم اکنون در حال مذاکره با یک باشگاه حاضر در لیگ وزنه‌برداری بزرگسالان هستم و به احتمال زیاد امسال در لیگ مسابقه خواهم داد.

وی در خصوص دو مرحله‌ای بودن لیگ امسال، تاکید کرد: لیگ امسال طی دو مرحله رفت و برگشت برگزار می‌شود و این موضوع کمک می‌کند تا فشار زیادی روی وزنه‌برداران ملی‌پوش نیاید. همچنین مسابقه رکوردگیری در پایان این مرحله اردوی تیم ملی خواهیم داشت و این رکوردها در مرحله اول لیگ وزنه‌برداری بزرگسالان باشگاههای کشور مورد محاسبه قرار می‌گیرد. 

داودی درباره افزایش مبالغ وزنه‌برداران حاضر در مسابقات لیگ هم خاطرنشان کرد: مبالغ قراردادهای وزنه‌برداران نسبت به پارسال بهتر شده است. اگر تیم‌های با کیفیتی در لیگ وزنه‌برداری شرکت کنند و رقابت بین آنها برای قهرمانی نزدیک باشد، هیجان و جذابیت نیز بیشتر خواهد شد. به طور حتم با ادامه این روند مبالغ قراردادهای وزنه‌برداران هم بالاتر می‌رود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول