اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

خرچنگ، موجب پلمب یک رستوران در فردیس شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس از کشف و معدوم سازی ۲۰ کیلوگرم خرچنگ در فردیس خبر داد و گفت: رستوران متخلف به دستور قضایی پلمب شد.

خرچنگ، موجب پلمب یک رستوران در فردیس شد

محمدمهدی راهنورد، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان، با همکاری  اداره اماکن و بهداشت محیط شهرستان، بیش از ۲۰ کیلوگرم خرچنگ و سخت پوستان غیرحلال از یک رستوران در بخش مرکزی فردیس کشف و معدوم سازی شد. 

وی افزود: پس از شناسایی محموله در رستوران فوق، طی استفتاء از مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه اداره دامپزشکی استان  البرز و با حکم دادستان محترم شهرستان، محموله مورد نظر معدوم سازی و رستوران مربوطه پلمب شد.

رئیس اداره دامپزشکی فردیس با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت مردم، کنترل و بازرسی مستمر  بر مراکز تحت نظارت دامپزشکی انجام می‌شود، ادامه داد: علاوه بر آن بازدید مشترک از رستوران‌ها و مراکز توزیع غذا  با همراهی  بازرسان شبکه بهداشت  به صورت هفتگی انجام می‌شود. 

 گفتنی است علیرغم سرو خرچنگ در بسیاری از رستوران‌ها به عنوان خوراکی لاکچری، خوردن خرچنگ توسط مراجع عظام در اسلام حرام اعلام شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول