اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

سرقت مسلحانه از مهد کودکی در پاسداران تهران

پلیس تهران جزئیات سرقت مسلحانه از یک مهدکودک در خیابان پاسداران تهران را اعلام کرد.

سرقت مسلحانه از مهد کودکی در پاسداران تهران

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس کلانتری 102 پاسداران از دستگیری 3 سارق مسلحی خبر داد که قصد داشتند از مهدکودکی تعطیل سرقت کنند.

سرهنگ "محمدرضا ملکوتی" گفت: صبح روز جمعه نهم آبان ماه، خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر اینکه راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی سواری 206 قصد سرقت از مهد کودکی را دارند، به پلیس واصل شد.

وی ‌گفت: بلافاصله گشت انتظامی کلانتری 102 پاسداران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شد.

رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران ‌‌تصریح کرد: با حضور گشت خودرویی کلانتری 102 به نشانی اعلامی ماموران اعزامی مشاهده کردند که راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی پژو206 با استفاده از دیلم در حال تخریب در ورودی یک مهد کودک هستند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه سارقان با مشاهده گشت انتظامی قصد فرار از محل را داشتند، گفت: دستور توقف و ایست صادر شد و یکی از سارقان که خود را در حلقه محاصره ماموران دید با استفاده از سلاح گرم به سمت ماموران یک تیر شلیک کرد که ماموران گشت کلانتری موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهمان را خلع سلاح کنند.

کلانتر محله پاسداران با بیان اینکه در این عملیات هر سه متهم دستگیر و به همراه خودروی همراه به کلانتری انتقال یافتند، افزود: متهمان 40 تا 45 ساله به جرم ارتکابی در کلانتری اعتراف کرده و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول