اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حذف رای اعتماد مخفی به وزرا در کمیسیون آیین نامه مجلس/ رای اعتماد شفاف می‌شود

نماینده تهران در مجلس گفت: رای اعتماد به وزرا که پیشتر در طرح اولیه شفافیت آرا به صورت مخفی دیده شده بود در کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس حذف شده و به صورت شفاف دیده و عملا رای نمایندگان شفاف خواهد بود.

حذف رای اعتماد مخفی به وزرا در کمیسیون آیین نامه مجلس/ رای اعتماد شفاف می‌شود

روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت اظهار داشت‌: این طرح هم اکنون در کمیسیون آئین‌‌نامه داخلی مجلس در حال بررسی است و جزییات آن همچنان در کمیسیون با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌‌ها در حال بررسی است.

وی افزود:  طرح شفافیت به صورت مستمر و هفتگی در کمیسیون آئین‌نامه مجلس بررسی شده و همواره در دستور کار این کمیسیون است و بندهای آن مورد بحث قرار می‌گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: بسته‌های مختلفی به صورت پکیج در موضوع شفافیت در مجلس یازدهم در کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس تهیه شده است. این در حالی است که فعلا بحث بیشتر در مورد بحث شفافیت آراست.

ایزدخواه درباره طرح شفافیت آرا گفت: ‌این طرح در حال تکمیل و غنی‌تر شدن است. در همین راستا نظرات مستمری را از مرکز پژوهش‌های مجلس دریافت می‌کنیم.

وی افزود: آراء‌ مخفی در طرح شفافیت آراء نمایندگان مجلس در کمیسیون آئین‌نامه داخلی به حداقل رسیده است و این موضوع نسبت به طرح اولیه تغییر اساسی پیدا کرده است. 

نماینده تهران در مجلس  خاطرنشان کرد: در مورد رای اعتماد به وزرا که پیشتر در طرح اولیه شفافیت آرا به صورت مخفی دیده شده بود در کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس این موضوع به صورت شفاف دیده شده و عملا رای شفاف خواهد بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول