اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

تسلیت امیری در پی درگذشت نایب رئیس کمیسیون همبستگی پاکستان

حسینعلی امیری با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سید نیاز حسین نقوی رحمت الله علیه نایب رئیس کمیسیون ملی همبستگی پاکستان را تسلیت گفت.

تسلیت امیری در پی درگذشت نایب رئیس کمیسیون همبستگی پاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس، حسینعلی امیری با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سید نیاز حسین نقوی رحمت الله علیه نایب رئیس کمیسیون ملی همبستگی پاکستان را تسلیت گفت. 

متن این پیام به شرح ذیل است: 

انالله و انا الیه راجعون  

خبر وفات عالم جلیل القدر، مجاهد عرصه های قضاوت و داوری و برادر و دوست قدیمی جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سید نیاز حسین نقوی رحمت الله علیه و نایب رئیس کمیسیون ملی همبستگی پاکستان بسیار متاثر کننده بود .

عزیزی که عمر با برکت خود را درجهت خدمت به اسلام و انسانیت گذراند و وحدت و اخوت مسلمانان برایشان یک اصل مهم و اساسی بود و به همین دلیل یکی از تلاشگران عرصه تقریب مذاهب محسوب می شوند. آن مرحوم به همراه بیت نامدار و نام آور نقوی بالاخص اخوان شریفش و با عنایت مراجع معظم تقلید با تاسیس و اداره  بیش از چهارصد حوزه علمیه در سراسر جهان با مرکزیت جامعه المنتظر لاهور پرچم اسلام عزیز را برافراشته و به اهتزار درآورد.
مرحوم حجت الاسلام و المسلمین نقوی در عرصه قضا و داوری به عنوان حاکم شرع تلاش های پر شمار و مجاهدت های ارزنده ای داشت و خدمات ارزنده آن بزرگوار در قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تا اواخر دهه ی هفتاد در استان های قم ، لرستان و خوزستان تنها بخشی از خدمات خالصانه و شایسته ای است که می توان از آن نام برد.
اخلاق نیک، تواضع و فروتنی، نوع دوستی توجه به حقوق متهمان و مراجعان در دادگاه، دستگیری از نیازمندان و دیگر حسنات و محسنات از ایشان شخصیتی محبوب ساخته بود.
اینجانب این ضایعه غم انگیز را به محضر مقام معظم رهبری ، ملت شریف و علمای بزرگوار پاکستان بویژه خانواده محترم و فرزندان گرامی ایشان بالاخص حضرت آیت الله حاج سید حافظ ریاض حسین نقوی تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان جل و اعلاء برای  مرحوم علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

حسینعلی امیری 
معاون پارلمانی رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول