اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

نحوه بهره‌مندی فرزندان اعضای هیأت علمی از تسهیلات انتقال اعلام شد

مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد درباره نحوه بهره مندی فرزندان اعضای هیأت علمی از تسهیلات انتقال مصوبه ۷۳۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

نحوه بهره‌مندی فرزندان اعضای هیأت علمی از تسهیلات انتقال اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی  دانشگاه آزاد، مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد درباره نحوه بهره‌مندی فرزندان اعضای هیأت علمی از تسهیلات انتقال مصوبه ۷۳۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی اطلاعیه‌ ای صادر کرد.

آن دسته از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد که متقاضی استفاده از تسهیلات مصوبه فوق به منظور انتقال در دانشگاه آزاد (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی،داروسازی و دامپزشکی که نتایج آنها توسط سازمان سنجش اعلام شده است) هستند، لازم است از امروز یکشنبه مورخ ۱۱ آبان ماه تا پنج شنبه ۱۵ آبان با مراجعه به سامانه www.azmoon.org و از طریق لینک مربوطه نسبت به ثبت درخواست و بارگزاری مستندات مربوطه اقدام کنند.

اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد به منظور صدور معرفی نامه برای بهره مندی از تسهیلات مصوبه فوق به منظور انتقال در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و دامپزشکی جهت بارگزاری در سامانه سنجش آموزش کشور با در دست داشتن مدارک لازم شامل حکم هیات علمی، اصل تصویر شناسنامه فرد هیات علمی و فرزند وی به مرکز جذب و استخدام هیات علمی مراجعه کنند.

لازم به ذکر است به فاصله حداکثر ۷۲ ساعت پس از بارگزاری مستندات در سامانه دانشگاه آزاد متقاضیان می‌توانند نتیجه بررسی درخواست خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول