اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

راه اندازی مراکز غربالگری کرونا با همکاری سپاه و تامین اجتماعی/تعطیلی تالارها و باشگاه های ورزشی از چهارشنبه

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: مراکز تست و غربالگری در استان به ویژه در شهر قزوین با همکاری سپاه و تامین اجتماعی راه اندازی شده است که می تواند کمک زیادی را در زمینه کنترل شیوه بیماری کرونا داشته باشد.

راه اندازی مراکز غربالگری کرونا با همکاری سپاه و تامین اجتماعی/تعطیلی تالارها و باشگاه های ورزشی از چهارشنبه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان، امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: نزدیک به ۱۵ هزار نفر در استان قزوین به بیماری کرونا مبتلا شده اند و هشت هزار نفر هم مشکوک به کرونا هستند که تحت نظارت و مراقبت دانشگاه علوم پزشکی قرار دارند.

وی افزود: مراکز تست و غربالگری در استان به ویژه در شهر قزوین با همکاری سپاه و تامین اجتماعی راه اندازی شده است که می تواند کمک زیادی را در زمینه کنترل شیوه بیماری کرونا داشته باشد.

این مسوول گفت: باید اقداماتی انجام شود تا بدین وسیله میزان بستری در بیمارستان ها کاهش و افراد مبتلا به کرونا در منزل نگهداری شوند تا بدین وسیله از مراجعه های بی مورد در مراکز درمانی جلوگیری شود.

معاون سیاسی استاندار قزوین اضافه کرد: آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی سه موضوعی است که در دستور کار ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین قرار دارد و رسانه ها و صدا  و سیما برای اجرایی سازی این مهم اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

حبیبی گفت: اگر روند بازار، تالارها و رستوران ها در زمینه کنترل شیوع بیماری کرونا به همین شکل باشد با مشکلات بیشتری رو به رو خواهیم شد و سازمان صمت و اتاق اصناف باید توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: تالارها و باشگاه های ورزشی از چهارشنبه باید تعطیل شود و نیروی انتظامی باید در این زمینه با جدیت برخورد کند.
این مسوول اضافه کرد: رعایت قرنطینه توسط افراد مبتلا به کرونا بسیار مهم است و این افراد حق بیرون آمدن و حضور در اجتماع را ندارد و در صورت رعایت نکردن مرتکب جرم خواهند شد.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین اطهار داشت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی اگر کمتر از ۷۰ درصد باشد اثرگذاری خاصی ندارد و دستگاه هایی که رعایت دستورالعمل در آن‌ها  کمتر باشد توبیخ می شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول