اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کرامت انسانی در چنبره مدرنیته غرب به یغما می‌رود

اقدام موهن اهانت به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) و کلام الله مجید همان مدرنیته انسان‌مداری است که کرامت انسانی را به سخره گرفته است، موهبت الهی آزادی را در بند کژفهمی‌ خود به اسارت کشیده و ولنگاری را به جای هنر آزادی‌بخش بر افکار عمومی تحمیل کرده است.

کرامت انسانی در چنبره مدرنیته غرب به یغما می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سپاه فجر فارس به مناسبت ۱۳ آبان؛ روز استکبارستیزی بیانیه‌ای به این شرح صادر کرده است:

تاریخ گواهی می‌دهد از آن زمانی که پرچم سرخ اباعبدالله الحسین(ع) در میادین جهاد و جانبازی به اهتزاز درآمد و ملت بزرگ ایران به تأسی از مقتدای خود حضرت امام خمینی(ره) فرهنگ عاشورا را اساسنامه حیات و ممات خویش قرار داد، دیگر وقایع تلخی همچون تسلیم شدن کشور در جنگ‌های جهانی اول و دوم و فرجام کودتای ننگین ۲۸ مرداد در عرصه سیاسی تکرار نشد. این عزت ملی مثال‌زدنی در برابر استکبار جهانی با محور آمریکای جنایتکار ثمره بنا کردن خاکریزهای اعتقادی در برابر دشمن است که بر تارک آن، شعار پرمغز "سیاست ما عین دیانت ماست" تابنده‌تر از پیش ظهور و  بروز پیدا کرد.

۱۳ آبان، یادآور یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی جوانان مسلمان ایران در مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آن است. در این روز الهی، جوانان و نوجوانان ایران اسلامی، یاد و خاطره مبارزات تاریخی ملت خود با رژیم ستمشاهی و اربابان شیطانی آن را گرامی می‌دارند.

در سال ۱۳۴۳ رژیم طاغوتی پهلوی کوشید با تصویب قانون کاپیتولاسیون، سرسپردگی روزافزون خویش را به اربابانش نشان دهد، اما وقتی با افشاگری روشنگرانه حضرت امام خمینی(ره) مواجه شد و از همراهی ملت بیدار ایران با رهبر الهی خویش به هراس افتاد، در روز سیزدهم آبان ماه ۱۳۴۳ دست به تبعید حضرت امام خمینی(ره) زد و در سیزدهم آبان ۱۳۵۸ نیز فرزندان خمینی کبیر(ره) با فتح لانه جاسوسی، سیلی دیگری بر گونه‌های استکبار جهانی کوبیدند تا برای همیشه رؤیای بازگشت به ایران اسلامی را فراموش کند.

اگر چه امروز همگان شاهدند که نظام سلطه خوی شیطانی، خود را در لحن و کلام آشکار کرده و رییس جمهور آمریکا با وقاحت تمام، ملت بزرگ ایران را آماج توهین قرار می‌دهد اما مردم بصیر ایران و شاگردان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) دیر زمانی است که به تبعیت از آیه شریفه "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِکُمْ لاَ یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الآیَاتِ إِن کُنتُمْ تَعْقِلُون" مکر و حیله‌های دشمن را می‌شناسند و به دشمن اعتماد ندارند و دریافته‌اند که پایانی برای خباثت‌ها و دشمنی‌های آمریکا و نوچه‌های اروپایی‌ها و منطقه‌ای‌اش وجود ندارد.

سناریوی شیطانی اسلام‌ستیزی که به تازگی با اقدام موهن  و دوباره مجله شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای قبیحانه علیه پیامبر گرامی اسلام (ص)  و متعاقب آن با حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد و ماجراجوی فرانسه وارد مرحله جدیدی شده است ، بیانگر تناقض بزرگ در غرب به ویژه پرچمدار به اصطلاح  آزادی بیان در اروپا است که برای سرپوش گذاردن به ناکامی های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر اعظم(ص) صورت می پذیرد.

اقدام موهن اهانت به ساحت شریف و مقدس حضرت محمد مصطفی (ص) و کلام الله مجید همان مدرنیته انسان‌مداری است که ارزش‌ها و کرامت انسانی را به سخره گرفته است موهبت الهی آزادی را در بند کژفهمی‌های خود به اسارت کشیده و ولنگاری را به جای هنر آزادی‌بخش بر افکار عمومی تحمیل کرده و همزمانی این حوادث تلخ با تلاش دولت‌های مرتجع عربی در عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی نشان از اتخاذ راهبرد اسلام هراسی و پشت پرده‌های پیچیده و کینه‌توزانه‌‌ای دارد که خصمانه علیه مقدسات اسلام اقدام می‌کند.

این‌گونه تحرکات احمقانه برای ایجاد عصبانیت میان مسلمانان و پیروان ادیان الهی و تخریب چهره نورانی آخرین فرستاده خدا؛ ناشی از ضعف دشمنان ادیان الهی در مقابله استدلالی و عقلانی با پیام رسول مکرم اسلام حضرت محمد(ص) که رحمت خداوند برای تمام بشریت هستند بوده و طبق وعده خدا این نور مقدس هرروز فروزان‌تر خواهد شد و این اقدامات و دشمنی‌های خشونت‌آمیز راه به‌جایی نخواهد برد.

سپاه فجر استان فارس ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان ماه تاکید می نماید این روز، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار جهانی است و جوانان انقلابی ایران زمین، راهی را که گذشتگان ولایت مدار در سالهای پیش با اقتدار آغاز کرده، با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد و در این راه، استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار خواهند داد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول