اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کرونا و شرایط اقتصادی برنامه تیم ملی بوکس را ابتر گذاشته است

رئیس فدراسیون بوکس طی سفر به خراسان شمالی به وضعیت تیم ملی اشاره کرد و گفت: شرایط اقتصادی، نوسانات ارز و شیوع کرونا باعث ناقص ماندن اجرای برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی بوکس شده است.

کرونا و شرایط اقتصادی برنامه تیم ملی بوکس را ابتر گذاشته است

حسین ثوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات بوکس خراسان شمالی به وضعیت تیم بوکس اشاره و اظهار کرد: تیم ملی بوکس هم‌اکنون در اردوی آماده‌سازی دو هفته‌ای در جزیره کیش در حال برگزاری است تا بوکسورها برای رقابت‌های آتی فرانسه آماده شوند.

 

وی این مسابقات را مرحله دوم انتخابی المپیک بیان کرد و گفت: پیش‌ازاین دو بوکسور تیم ملی در مسابقات اردن توانسته‌اند تا جواز حضور در المپیک را کسب کنند و 6 وزن دیگر نیز می‌توانند در مسابقات فرانسه به این مجوز دست پیدا کنند.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به برخی از مشکلات پیش روی آماده‌سازی تیم بوکس تصریح کرد: شرایط اقتصادی، نواسانات قیمت ارز و همچنین متوقف شدن مسابقات تدارکاتی بین‌المللی مهم‌ترین مشکلات فعلی تیم ملی بوکس درراه المپیک است.

وی با تأکید بر فرصت آماده‌سازی تیم ملی تا فروردین‌ماه سال آینده، خاطرنشان کرد: می‌توانیم آماده‌سازی‌های مناسب را انجام داد اما با توجه به وضعیت اقتصادی برخی از برنامه‌ها قابل‌اجرا نیست.

ثوری در پاسخ به سؤالی مبنی بر وضعیت حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این رشته ورزشی گفت: هزینه‌های خیلی زیادی در برخی ورزش‌ها انجام می‌شود که اگر یک درصد آن در رشته‌هایی مانند بوکس انجام می‌شد، تاکنون می‌توانستیم مدال‌های المپیکی نیز کسب کنیم.

وی استعدادهای ورزشی بوکس را باعث پیشرفت این رشته ورزشی در شرایط فعلی دانست و افزود: برای کسب مدال المپیک ناامید نیستیم تا بتوانیم نخستین مدال بوکس در المپیک را کسب کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس درباره برگزاری لیگ بوکس نیز گفت: 8 تیم برای حضور در لیگ ابراز آمادگی داشتند اما برگزاری رقابت‌ها منوط به مجوز ستاد کرونا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول