اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واکنش فرمانداری مشهد به انتشار کلیپ رقص و تجمع در یکی از پارک‌های این شهر

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد در رابطه با هنجار شکنی پارک سحر در مشهد گفت: اکنون برای این مسأله توضیحی ندارم و با توجه به بازتاب‌های منفی و عکس‌العمل‌های مختلف از گروه‌های مختلف، اگر موضوع صحت داشته باشد قطعا مورد تائید نیست و پیگیری خواهد شد.

واکنش فرمانداری مشهد به انتشار کلیپ رقص و تجمع در یکی از پارک‌های این شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، طی چند روز اخیر کلیپی در فضای مجازی از رقص دختری جوان دست به دست می‌شود و در ذیل آن مکان مورد نظر در کلیپ پارک سحر مشهد عنوان می‌شود.

در این کلیپ شاهد تجمع زنان و مردان در برنامه‌ای هستیم که گویا در برنامه‌ای از سوی شهرداری گرد آمده‌اند و فاصله اجتماعی را رعایت نکرده‌اند.

جهت پیگیری این مسأله با معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مشهد گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

احمد ریواده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: دیروز و امروز بازتاب‌های فضای مجازی برنامه این پارک را داشتیم و امروز پیگیر این مسأله بودیم.

وی بیان کرد: آنچه که مطرح است این است که اگر در قالب برنامه ورزشی بوده باید متولیان این برنامه یعنی ورزش و جوانان و شهرداری منطقه و مدیریت مجموعه پارک پاسخ دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد ادامه داد: باید بدانیم اصل ماجرا چیست و باید توضیح مدیران و دستگاه‌های رسمی را داشته باشیم و پس از دریافت پاسخ دستگاه‌ها می‌توانم درباره آن صحبت کنم.

ریواده با تاکید بر اینکه هر اقدامی که با ارزش‌های مسلم اجتماعی و انقلابی در منافات باشد را تائید نمی‌کنیم، افزود: جزئیات این برنامه را هنوز نمی‌دانیم و شاید بازتاب‌های این برنامه هدفمند بوده باشد و با اصل برنامه مغایرت داشته باشد که فردا درباره آن صحبت خواهم کرد.

وی مطرح کرد: اکنون برای این مسأله توضیحی ندارم و با توجه به بازتاب‌های منفی و عکس‌العمل‌های مختلف از گروه‌های مختلف، اگر موضوع صحت داشته باشد فطعا مورد تایید نیست و پیگیری خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد ضمن بیان اینکه بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برگزاری ورزش‌های این‌چنینی در پارک‌ها که باعث تجمع می‌شود، ممنوع است، تشریح کرد: اگر دستگاهی بخواهد برنامه‌ای اجرا کند باید با توجه به محدودیت‌های ستاد ملی و استانی کرونا که در رابطه با بوستان‌ها تعریف شده، از بهداشت مجوز بگیرد.

ریواده با اشاره به اینکه موضوع از دو جنبه قابل بررسی است، تشریح کرد: جنبه اول اینکه عواملی که مجوز برگزاری برنامه‌های ورزشی همگانی را در پارک داده‌اند، آیا اقدامات لازم را از طریق مبادی بهداشتی انجام داده‌اند یا خیر که از طریق دانشگاه علوم پزشکی این را پیگیری می‌کنیم.

وی نسبت به رویکرد دوم در بررسی این مسأله تشریح کرد: جنبه دوم، محتوای برنامه است که باید منطبق با ارزش‌های اسلامی باشد که مجریان باید پاسخ دهند و اگر هیئت ورزشی و نهادهای غیر دولتی و شهرداری مسؤول آن بوده‌اند باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه جزئیات مسأله نیاز به بررسی دارد، خاطرنشان کرد: در رابطه با این موضوع من اجازه می‌خواهم تا دستگاه‌ها در رابطه با دریافت مجوز این برنامه پاسخ دهند و سپس پیگیری انجام گیرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول