اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف 4 انبار احتکار لوازم خانگی و مواد غذایی در اصفهان

سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در پی جامه عمل پوشاندن به درخواست‌های مردمی 4 انبار احتکار لوازم خانگی و مواد غذایی را کشف کرد.

کشف 4 انبار احتکار لوازم خانگی و مواد غذایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیرو دریافت گزارشات مردمی سامانه تلفنی ۱۱۴  در خصوص سوء استفاده عده ای افراد سودجو جهت اقدام به احتکار ما محتاج مورد نیاز مردم از جمله لوازم خانگی، سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در پی جامه عمل پوشاندن به درخواست‌های مردمی با هماهنگی دادستان و اداره صمت در روز چهارشنبه با ۷ آبان ماه ،وارد محل انباری واقع در خیابان گلستان شد.

در این انبار تعداد ۱۳۹ عدد یخچال، ۴۹ عدد گاز فر، بخاری ۵۷عدد، کولر آبی ۳۴ عدد و ماشین لباسشویی ۱۲ عدد و دیگر اقلام که حدودا ارزش ریالی آنان ۴۰ میلیارد ریال است، مورد مشاهده و صورت‌جلسه  قرار گرفت که پس از روند اداری به بازار تزریق می‌شود.

 

همچنین با توجه به وضعیت کنونی جامعه و عدم عرضه مناسب کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم و سوء استفاده تعدادی از افراد و احتکار مواد غذایی و خوراکی ،سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان  پیرو دریافت گزارشات مردمی از سامانه تلفنی ۱۱۴ با اخذ دستور از معاون محترم دادستان، به اتفاق بازرسان سازمان صمت از ۳ محل بازدید و نظارت به عمل آوردند.

با توجه به کثرت بارهای مورد رویت که هر انبار و حجم مواد غذایی انجام شمارش و تنظیم صورت‌جلسه کامل میسر نبوده و نیاز به حضور چند تیم تخصصی از سازمان صمت بوده اقدامات لازم را انجا موکول شد و  تعداد کثیری از کمپوت‌های آناناس قاچاق در یکی از انبارها کشف شد.

 

همچنین تعداد کثیری از رب‌های تاریخ گذشته در انبار کشف شد که پس از دستکاری و تغییر تاریخ آنان در فروشگاه به فروش می‌رسید و تعداد کثیری از کالاهای دیگر مانند ماکارونی، کنسرو ماهی، پوشک بچه، روغن‌های خوراکی با قیمت خرید قبل  کشف و ضبط شد و هر ۳ انبار پلمب شد تا به صورت تخصصی مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

 

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول