اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برخورد شدید قضایی با برگزار کنندگان مجالس عزا و عروسی در هرسین

فرماندار هرسین گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا و افزایش آمار مبتلایان به برگزاری هرگونه مراسم منجر به تجمع اعم از مجالس ترحیم و عروسی با «برخورد شدید قضایی» روبرو خواهد شد.

برخورد شدید قضایی با برگزار کنندگان مجالس عزا و عروسی در هرسین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبادالله کنجوریان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در شرایط فعلی که شاهد شیوع  بالای ویروس کرونا در استان کرمانشاه و به تبع در شهرستان هرسین هستیم با برگزار کنندگان مجالس مختلف اعم از مجالس ترحیم و عروسی بدون چشم‌پوشی برخورد شدید قضایی خواهد شد.

وی از مردم خواست با مصوبات و تصمیمات ستاد کرونا نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند و ادامه داد: در این ایام بسیاری از خانواده‌ها با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند و عزیزان خود را به خاک می‌سپارند لذا ضرورت دارد مردم رعایت مسایل بهداشتی و پیشگیرانه را در اولویت قرار دهند و از برگزاری هرگونه مجالس ترحیم و عروسی بپرهیزند.

فرماندار هرسین برگزاری مجالس در شرایط فعلی را یکی از مصادیق بارز اقدام علیه بهداشت عمومی عنوان کرد و افزود: مردم خود باید برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همکاری داشته باشند و در صورت اطلاع از برگزاری مجالس مختلف مراتب را اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه عده‌ای هنوز کرونا را جدی نگرفته‌اند، تصریح کرد: غم خانواده‌های داغدیده قابل درک است، اما کوچک‌ترین سهل‌انگاری و تجمع در آئین خاکسپاری می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری را به‌دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول