اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کمک ۷۸۰ میلیون ریالی یک خیر به هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

معاون جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از اهدای تجهیزاتی به ارزش ۷۸۰ میلیون ریال به بانک امانات پزشکی جمعیت هلال‌احمر استان توسط یک خیر خبر داد.

کمک ۷۸۰ میلیون ریالی یک خیر به هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد بخشی صبح امروز در جمع خبرنگاران، از وجود ۱۴ بانک امانات تجهیزات پزشکی فعال در استان خبر داد و اظهار داشت: این بانک‌ها در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال‌احمر و به‌منظور رفع آلام آسیب‌دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه‌اندازی شده است.

وی بیان داشت: جمعیت هلال‌احمر استان آمادگی دارد تا اقلام و تجهیزات پزشکی بلااستفاده مردم نوعدوست و خیر استان را که علاقه‌مند به وقف آن‌ها هستند، نگهداری کرده و به بیمارانی که نیازمند این تجهیزات بوده به‌صورت رایگان امانت بدهد.

معاون جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این بانک‌ها نقش به‌سزایی در رفع نیازهای پزشکی مردم به ویژه نیازمندان دارد، افزود: گرچه تاکنون خیران زیادی در راستای تکمیل تجهیزات بانک‌ها همکاری داشته‌اند اما همچنان نیازمند مساعدت هستیم.

بخشی عنوان کرد: تجهیزاتی به ارزش ۷۸۰  ریال توسط یک خیر انسان‌دوست به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر استان اهدا شده است.

وی ادامه داد: ۲۰ کپسول اکسیژن و ۵۵ مانومتر از جمله اقلام اهدایی توسط این خیر بوده که نقش به‌سزایی در رفع مشکلات درمانی نیازمندان دارد.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول