اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

نحوه ثبت‌نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی 99 دانشگاه جامع علمی کاربردی/ زمان تمدید انتخاب واحد

مدیرکل دفتر سنجش و آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: کلاس‌های دوره‌های کاردانی و کارشناسی از 17 آبان ماه آغاز می‌شود و در صورت نیاز این دسته از پذیرفته‌شدگان، امکان ثبت‌نام نهایی و انتخاب واحد در سامانه جامع آموزشی دانشگاه در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۰ آبان ۹۹ مجددا فراهم خواهد شد.

نحوه ثبت‌نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی  99 دانشگاه جامع علمی کاربردی/ زمان تمدید انتخاب واحد

اسرافیل علا مدیر‌کل دفتر سنجش و آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با خبر اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه سال ۱۳۹۹، درباره چگونگی نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدو ورود دانشگاه اظهار داشت: اعلام نتیجه پذیرفته‌شدگان در دوره‌های کاردانی در تاریخ ۷ آبان و در دوره‌های کارشناسی ۱۲ آبان انجام پذیرفت و داوطلبان می‌توانند نتایج خود را از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مشاهده کنند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن عمومی، به مراکز آموزشی تاکید می‌شود انجام امور مرتبط با پذیرفته‌شدگان به صورت برنامه‌ریزی شده و به طرق مختلف (به تفکیک رشته، جنس و حروف الفبا) در طول روزهای متوالی صورت پذیرد.

مدیرکل دفتر سنجش و آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: ثبت‌نام این دسته از پذیرفته‌شدگان برای دوره‌های کاردانی از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ آبان و دوره‌های کارشناسی از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ آبان انجام می‌شود که در تاریخ‌های مذکور، بارگذاری مدارک توسط پذیرفته‌شدگان در سامانه جامع آموزشی هم آوا دانشگاه به صورت غیر حضوری فعال شده است.

وی افزود: این دسته از پذیرفته‌شدگان باید برای احراز هویت و تایید نهایی ثبت‌نام، با هماهنگی مرکز آموزشی در تاریخ‌های مذکور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر سنجش و آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تعداد قبولی‌ها یا مراجعه‌کنندگان برخی از کدرشته‌‌محل‌های دانشگاه در هر دوره پذیرش زیر ۱۰ نفر خواهد بود و به دلیل عدم حدنصاب تشکیل یک کلاس، باید بازه زمانی در نظر گرفته شود تا پذیرفته‌شدگان بتوانند درخواست تغییر پذیرش خود را به دلیل عدم تشکیل کلاس در سامانه جامع آموزشی دانشگاه اعلام کنند که این فرآیند نیز متعاقباً انجام خواهد شد.

وی در ادامه درباره تعداد پذیرفته‌شدگان افزود: از کل پذیرفته‌شدگان دوره‌های‌ کاردانی که ۶۱ هزار و ۸۴۶ نفر بودند، تعداد ۱۷ هزار و ۹۱۵ نفر از پذیرفته‌شدگان زن و ۴۳ هزار و ۹۳۱ نفر از پذیرفته‌شدگان مرد بودند.

علاء در پایان گفت: در دوره‌های کارشناسی از مجموع ۴۴ هزار و ۴۱۱ نفر پذیرفته‌ شده‌، تعداد ۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر از پذیرفته‌شدگان زن و ۳۱ هزار و ۲۶۲ نفر از پذیرفته‌شدگان مرد بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول