اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نتیجه انتخابات تاثیری در دشمنی امریکا با ایران ندارد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز فرقی ندارد چه کسی در راس حکومت امریکا باشد چرا که در طول انقلاب دیده‌ایم هیچ کدام از سران امریکا دلسوز ما نبوده‌اند و هر کدام به نوعی در حق ملت ما جنایت‌هایی روا داشته‌اند.

نتیجه انتخابات تاثیری در دشمنی امریکا با ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در همایش روحانیون سنی و شیعه کردستان که با موضوع مقابله با جریانات انحرافی و به مناسبت هفته وحدت به صورت ویدیوکنفرانس در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، با تبریک میلاد بابرکت پیامبر رحمت، اظهار داشت: امروز ما از اینکه به پیامبر(ص) توهین شده ناراحت می‌شویم به جهت آن شخصیت و معنویتی که پیامبر داشتند در زمان خودش نزد مخالفینش هم قابل احترام بود و اکثرا به ایشان احترام می‌گذاشتند چرا که در عرضه مکتب، جذابیت‌هایی داشتند که همه جذب آن می‌شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، صداقت، امانتداری، معنویت، ساده‌زیستی و در نهایت استکبارستیزی را از ویژگی‌های بارز پیامبر(ص) برشمرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: پیامبر اهل سازش با دشمن و کوتاه آمدن در موضوع حق نبود.

وی اذعان داشت: امروز فرقی ندارد چه کسی در راس حکومت امریکا باشد چرا که در طول انقلاب دیده‌ایم هیچ کدام از سران امریکا دلسوز ما نبوده‌اند و هر کدام به نوعی در حق ملت ما جنایت‌هایی روا داشته‌اند.

به گفته حجت‌الاسلام پورذهبی، پیامبر رحمت‌للعالمین به واسطه رحمت، نقطه وحدت است و همه دور آن حلقه می‌زنند و نفرت‌افکنی، خشونت و سربریدن در مکتب پیامبر جایی ندارد و لذا باید بیشتر مواظبت کنیم.

وی ادامه داد: ما در عالم شاید نتوانیم گرانی را کنترل کنیم، بر کرونا جز پرهیز غلبه نکنیم اما می‌توانیم همدیگر را دوست داشته باشیم، نفرت‌پراکنی نکنیم و نقاط اشتراک را در نظر بگیریم.

وی تاکید کرد: توجه به وجود پیامبر و آنچه ایشان ترویج و تبلیغ کردند ضروری است و باید این وحدت را قدشناس باشیم چرا که که با این وحدت امریکا سر جایش خواهد نشست و ما پیروز خواهیم بود.

حجت‌الاسلام پورذهبی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد، همه از پیروان پیامبر و منادی وحدت باشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول