اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مشارکت دانوین با مدرسه فیلیمو/ به سمت عدالت آموزشی در کشور

مؤسسه علمی آموزشی رزمندگان در راستای رسالت ذاتی خود در برقراری عدالت آموزشی در کشور، با شرکت صبا ایده وارد مشارکت شد. در این همکاری مشترک تولیدات ویدئویی پروژه دانوین از طریق پلتفرم مدرسه فیلیمو نیز به مخاطبین ارائه خواهد شد.

مشارکت دانوین با مدرسه فیلیمو/  به سمت عدالت آموزشی در کشور

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مؤسسه علمی آموزشی رزمندگان در راستای رسالت ذاتی خود در برقراری عدالت آموزشی در کشور، با شرکت صبا ایده وارد مشارکت شد. در این همکاری مشترک تولیدات ویدئویی پروژه دانوین از طریق پلتفرم مدرسه فیلیمو نیز به مخاطبین ارائه خواهد شد.


به گفته مدیر عامل موسسه علمی رزمندگان مجموعه کتاب و محتوای دانوین به عنوان اولین کتاب هوشمند تعلیم و تربیت ایران که با رویکرد ایجاد تحول آموزشی بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، توسط موسسه علمی رزمندگان تولید شده است به زودی به عنوان یک جریان ساز در نظام تعلیم و تربیت مطرح خواهد شد.

مرتضی فاطمی نژاد با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی دانوین برقراری عدالت آموزشی و دسترسی یکسان تمام دانش آموزان کشور به محتوای جذاب و فاخر علمی است ، افزود: با توجه به تولید بیش از 5 هزار دقیقه ویدئوی علمی - آموزشی منحصر به فرد پیرامون کتب درسی دانش آموزان و افزایش این تولیدات به بیش از 25 هزار دقیقه ویدئو تا پایان سال تحصیلی ، از طرفی شرایط ویژه نظام آموزشی کشور به واسطه همه گیری ویروس کرونا ، مقرر شد با توجه به گستره مخاطبین پلتفرم فیلیمو و سهولت دسترسی دانش آموزان سراسر کشور به این پلتفرم ، محتوای دانوین از طریق پلتفرم مدرسه فیلیمو نیز در اختیار مخاطبین قرار گیرد  تا دانش آموزان عزیز کشورمان بتوانند به راحتی به این محتوا دسترسی داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه دانوین یک جریان مستمر در یادگیری مفهومی علوم  است تصریح کرد: محدوده اثر گذاری دانوین تنها به محتوای ویدئویی محصور نمی شود. بلکه دانوین با ارائه کتاب هوشمند و خدمات پشتیبانی علمی از معلمین و دانش آموزان ضمن تلفیق محتوای مکتوب با محتوای الکترونیکی ، فرایند یکساله یادگیری مفاهیم درسی را تسهیل خواهد کرد. 

مدیر عامل موسسه علمی رزمندگان در پایان تأکید کرد: در شرایط ویژه کنونی و با توجه به فقر محتوای آموزشی – تربیتی در کشور، بر همه دست اندرکاران این حوزه لازم است که با قوت و در اسرع وقت جهت جبران این ضعف  قدم بردارند. لذا موسسه علمی رزمندگان به نمایندگی از سازمان بسیج مستضعفین تمام ظرفیت های خود را در این خصوص بکار گرفته است تا انشالله زمینه ساز رشد و تربیت آینده سازان این مرز و بوم گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول