اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تمام امکانات صنعت راه، داخلی است/ سنگ‌اندازی دشمن راه به جایی نبرد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سنگ‌اندازی‌های دشمن نتوانسته جلوی پیشرفت ایران را بگیرد گفت: در واردات ریل و واگن همواره شکایت می‌شد اما اکنون تمام امکاناتی که در صنعت راه استفاده می‌کنیم از ظرفیت‌های داخلی است و این اراده وجود دارد که یک کشور قدرتمند باشیم و وابستگی به جایی نداشته باشیم.

تمام امکانات صنعت راه، داخلی است/ سنگ‌اندازی دشمن راه به جایی نبرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد اسلامی صبح امروز در آغاز مراسم عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن همدان - سنندج اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که خط عملیات راه اهن کردستان را از این نقطه آغاز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استکبار و آمریکای جهانخوار تمام سعی خود را از بدو پیروزی انقلاب تاکنون به این امر معطوف کرده که کشور ایران را زمین گیر کند گفت: این کشور درصدد است با ابزار تحریم و اقدامات غیرانسانی و ظالمانه تمام مسیرهایی که برای پیشرفت است را مسدود کند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه دشمن شرایط سختی را که در تاریخ هیچ ملتی تجربه نکرده را بر کشور ما جاری و ساری کرده است افزود: البته به لطف خداوند، هدایت رهبری و اراده مصمم مردم چرخ سازندگی کشور علیرغم همه این مزاحمت‌ها در حرکت است و روزانه شاهد شروع و بهره برداری پروژه‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به تهاجم و حرکت‌های سنگین تروریستی دشمن اظهار کرد: آنها به صراحت اعلام می‌کنند که در جنگ نظامی و سایبری ممکن است موفقیت‌هایی داشته باشیم هرچند که حاصل این همه تلاش آنها پیروزی نیست.

وزیر راه و شهرسازی گفت: هرچه ما با دانایی در این مقطع زمانی از خود هوشیاری نشان دهیم و کمکی به اهداف اقتصادی دشمنان نکنیم، می‌توانیم از این برهه سخت اقتصادی عبور کنیم تا مقاوم‌سازی اقتصادی اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده قطع وابستگی را قاطعانه به عنوان یکی از اهداف خود قرار دهد گفت: در واردات ریل و واگن همواره شکایت می‌شد اما اکنون تمام امکاناتی که در صنعت راه استفاده می‌کنیم از ظرفیت‌های داخلی است و این اراده وجود دارد که یک کشور قدرتمند باشیم و وابستگی به جایی نداشته باشیم.

اسلامی با تاکید بر اینکه ما شاکر خدا هستیم و در پیشبرد اهداف توسعه‌ای لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد بیان کرد: طول آزادراه‌های کشور از ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر قبل از دولت یازدهم به ۳ هزار و ۱۰۰ کیلومتر در پایان دولت دوازدهم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طول بزرگراه‌ها ۵۰ درصد افزایش داشته است افزود: این اقدامات عمرانی بزرگ تاریخی است که در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.

اسلامی تاکید کرد: در بخش مسکن نیز برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و در حال اجراست تا این دغدغه مردم نیز به مدد الهی برطرف شود.

انتهای پیام/ 89003/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول