اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ارائه بیش از ۴۰ خدمت غیرحضوری در برق شمال کرمان

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از غیرحضوری شدن بیش از ۴۰ خدمت قابل ارائه به مردم در شرکت توزیع برق شمال استان خبر داد.

ارائه بیش از ۴۰ خدمت غیرحضوری در برق شمال کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالوحید مهدوی‌نیا صبح امروز در نشست مدیران عامل شرکت‌های توزیع برق جنوب‌شرق کشور که با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر به صورت ویدیو کنفرانس برگزارشد، اظهار کرد: خدمات قابل ارائه به مردم در شرکت توزیع برق شمال استان کرمان غیرحضوری شده است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان بیان داشت: شرکت توزیع نیروی برق شمال استان ازسال گذشته از طریق مشارکت دفاتر پیشخوان دولت و ارائه خدمات به مشترکان برق مراجعات حضوری به امورها را کاهش داده است و در این زمینه همراه با شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان پیشرو است.

وی یادآور شد: پس از غیرحضوری شدن خدمات، مردم به هیچ عنوان دیگر نیازی به مراجعه در امورهای شرکت برق را ندارند و این در حالی ست که امور برق شمال‌غرب کرمان از ۱۵ مهرماه به عنوان پایلوت خدمات میزالکترونیکی و خدمات غیرحضوری انتخاب شده که با استقبال عموم مواجه شده است.

مهدوی‌نیا خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح بیش از ۴۰ خدمت ازجمله درخواست انشعاب، درخواست افزایش قدرت، درخواست کاهش قدرت، درخواست تفکیک، درخواست ادغام، اصلاح سرویس انشعاب، قطع موقت انشعاب، تغییر مکان داخلی، نصب مجدد انشعاب، جمع‌آوری موقت انشعاب و جمع‌آوری دایم انشعاب به شکل غیرحضوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین آزمایش کنتور، تغییر نام مشترک، درخواست اصلاح نام، درخواست اصلاح اطلاعات، درخواست تغییر تعرفه، صدور قبض المثنی، درخواست بررسی صورتحساب، درخواست تسویه حساب، محاسبه صورتحساب براساس خوداظهاری، سوابق پرداخت مشترک، سوابق مصرف، صورتحساب مشترک بدون مراجعه حضوری و از طریق اپلیکیشن خدمات برق ایران یا سایت شرکت به نشانی www. Nked.co.irقابل انجام و پیگیری است. 

مهدوی‌نیا تصریح کرد: مشترکان جدید نیز می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق اپلیکیشن خدمات برق ایران که تحت عنوان «برق من» قابل دانلود از کافه بازار است، ثبت کرده و کد رهگیری دریافت کنند . مشترکان با این کد رهگیری می‌توانند در بخش پیام‌ها، تقاضاهای خود را پیگیری کنند و همکاران ما مکلف و موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در پایان سخنان خود از مشترکان خواست که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، برای جلوگیری از شیوع بیماری و کمک به مدافعان سلامت با نصب اپلیکیشن خدمات برق ایران(برق من) در گوشی‌های همراه خود، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند و از مراجعه حضوری بپرهیزند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول