اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

ظرفیت 75 هزار لیتر در ثانیه و تامین آب شرب با کیفیت برای تهران بزرگ

رئیس جمهور در آئین آغاز بهره‌برداری از پروژه تصفیه خانه ششم تهران که توسط شرکت سابیر، بزرگترین شرکت پیمانکاری شستا ساخته شده است، یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید را سرمایه گذاری ویژه و گسترده در بخش آب برشمرد.

ظرفیت 75 هزار لیتر در ثانیه و تامین آب شرب با کیفیت برای تهران بزرگ

اخبار شرکتها ؛ رئیس جمهور در آئین آغاز بهره‌برداری از پروژه تصفیه خانه ششم تهران که توسط شرکت سابیر، بزرگترین شرکت پیمانکاری شستا ساخته شده است، یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید را سرمایه گذاری ویژه و گسترده در بخش آب برشمرد

به گزارش شستا رسانه، طرح تصفیه خانه ششم آب تهران با ظرفیت 75 هزار لیتر در ثانیه و تامین آب شرب با کیفیت برای تهران بزرگ فراهم شده است.

وی با اشاره به 9 هزار کیلومتر لوله کشی آب در تهران تصریح کرد: در کنار تصفیه‌خانه‌های بزرگ، زمینه تامین مصرف سالانه بیش از یک میلیارد متر مکعب آب با کیفیت مورد نیاز مردم تهران فراهم شده است.

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت ویژه فرهنگ مصرف بهینه آب،گفت: این حرکت فرهنگی می تواند زحمات مهندسان ایرانی فعال در عرصه انتقال آب به تهران را تکمیل کند.

عملیات اجرایی خط انتقال آب به تصفیه خانه ششم تهران و ساخت  تصفیه خانه ششم تهران توسط شرکت سابیر از شرکت‌های تابعه  هلدینگ سیمان تامین(سیتا) انجام شده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول