اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بی‌توجهی مردم و جولان کرونا/ مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند

امام جمعه بناب گفت: اگر مردم به توصیه‌های مسوولان بهداشتی و درمانی توجه نکنند، شاهد فاجعه انسانی در بناب خواهیم بود.

بی‌توجهی مردم و جولان کرونا/ مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند

حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در بناب با تأکید بر ضرورت اجرای محدودیت‌های کرونایی و رعایت توصیه‌های بهداشتی از سوی شهروندان اظهار کرد: طی روزها و هفته‌های اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان و تعداد فوتی‌ها در سطح شهرستان هستیم و اگر محدودیت‌ها اعمال نشود و مردم همکاری نکنند در روزهای آتی با یک فاجعه بزرگ انسانی روبه ‌رو خواهیم شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های طاقت‌فرسای پزشکان و کادر درمانی شهرستان، تصریح کرد: فضای بیمارستان‌های ما محدود بوده و کادر درمانی نیز خسته شده‌اند و فضای بیمارستانی ما جوابگوی بیماران جدید کرونایی نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بناب، اضافه کرد: اگر بخواهیم شاهد کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونایی باشیم، مستلزم این است که مسائل و شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت شود.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با بیان اینکه اگر رعایت نکنیم مردم زیادی گرفتار این بیماری مزمن خواهند شد؛ تأکید کرد: از شهروندان انتظار داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنترل و کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌ها به مسوولان درمانی کمک کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات و مشورت‌های مقام معظم رهبری در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید نصب‌العین مردم و مسوولان باشد؛ یادآور شد: امروز زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی عین عبادت و از طرف دیگر کمک به کادر درمان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا ادارات باید پیشقدم باشند و مردم نیز برای حفظ جان خود و شهروندان در اجرای این دستورالعمل‌ها مسوولان را یاری و همراهی کنند.

لازم به ذکر است، شهرستان بناب نیز جزو 43 شهرستانی است که باید محدودیت‌های اجتماعی در آنها اعمال شود و قرار است طبق مصوبه ستاد ملی کرونا محدودیت‌های کرونایی وضع شده به مدت یک هفته در شهرستان بناب اعمال شود.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول