اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خانواده

صدور مجوز برای شناسه یکپارچه مد و لباس ایرانی

«شناسه یکپارچه مد و لباس ایرانی» با عنوان نشان «شیما» به هنرمندان و طراحان به شرط بهره‌گیری آثار از نمادها و شاخص‌های هنر طراحی و تولید لباس اعطا می‌شود.

صدور مجوز برای شناسه یکپارچه مد و لباس ایرانی

گروه خانواده: الهام نه‌روزیان: در اولین ماه از نیمه دوم سال جاری 523 طراح نشان «شیما» را از کارگروه ساماندهی مدو لباس کشور دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی کارگروه مد و لباس کشور واحد نشان «شیما» علاوه بر صدور 523 شناسه «شیما»، تعداد 159 مالکیت معنوی را نیز صادر کرده است. این کارگروه همچنین 2مجوز برای طراحی و تولید را نیز در مهرماه صادر نموده است.

 

کارگروه ساماندهی مدو لباس کشور، «شناسه یکپارچه مدو لباس ایرانی» با عنوان نشان «شیما»، به استناد وظائف و آئین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مدو لباس را در راستای ترویج الگوهای ملی و بومی و هدایت بازار تولید و نیز ترغیب مردم در پرهیز از انتخاب الگوهای بیگانه از سوی کارگروه سماندهی مدولباس کشور صادر می‌کند.

طرح‌های حائز دریافت نشان «شیما» از سوی هنرمندان، طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس ایرانی ارائه شده و با شرایط بهره‌گیری آثار از نمادها و شاخص‌های هنر طراحی و تولید لباس، این نشان به ثبت‌نام کنندگان و متقاضیان اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول