اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهدی: تاکنون برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال به تاخیر نیفتاده است

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: فعلا نامه جدیدی برای تعویق مسابقات هفته اول لیگ دریافت نکرده ایم.

مهدی: تاکنون برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال به تاخیر نیفتاده است

سهیل مهدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه شنیده می شود ستاد ملی مقابله با کرونا بار دیگر دستور یک هفته ای تعویق لیگ برتر را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ابلاغ کرده است، اظهار داشت: تاکنون چنین دستورالعملی در اختیار ما قرار نگرفته و زمان برگزاری هفته اول لیگ برتر به تاخیر نیفتاده است. همچنان برنامه ما به قوت خود باقی است. با این وجود بارها اعلام کرده ایم تابع نظر ستاد مقابله با کرونا هستم و هر تصمیمی بگیرند، اجرا خواهیم کرد.

وی درباره شرایط ورزشگاه دستگردی برای میزبانی از دیدار سایپا با پرسپولیس گفت: امروز از مسئولان ورزشگاه دستگردی استعلام گرفتم و برای میزبانی بازی شرایط کاملا مناسبی دارد. با توجه به بدون برگزار شدن مسابقه پرسپولیس و سایپا می توان بدون مشکل بازی را در آن برگزار کرد و امکاناتش هم آماده میزبانی از این دیدار است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به لزوم ارائه پاسخ تست کرونای اعضای تیم ها به سازمان لیگ توضیخ داد: طبق نظر کمیته پزشکی سازمان لیگ(ایفمارک) و خانم هراتیان تمام تیم ها موظف هستند قبل از هر بازی پاسخ تست کرونای اعضای خود را ارائه بدهند و این موضوع کاملا کنترل می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول