اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رنج اهالی بیدخونی سی‌سخت روی گنج آب!/مسوولانی که صدای مردم را نمی‌شنوند+سند

مردم محله بیدخونی سی‌سخت چندین سال است که از مشکل کم آبی و بی‌آبی رنج می برند و کسی هم به درستی پاسخگو نیست.

رنج اهالی بیدخونی سی‌سخت روی گنج آب!/مسوولانی که صدای مردم را نمی‌شنوند+سند

خبرگزاری فارس سی‌سخت؛ عباس شیرزادی- کاسه صبر اهالی محله بیدخونی شهر سی‌سخت از بی‌آبی لبریز شده و از دادستان شهرستان دنا و فرماندار خواستار حل این مشکل اساسی شده‌اند.

به گزارش فارس؛ بیشتر از ۶ سال است که از ابتدای خرداد تا اواسط مهر ماه آب شرب ضلع جنوبی بلوار شهدا دچار افت شدید فشار آب می‌شود به حدی که آب واحدهای طبقه دوم و سوم ساختمانهای منطقه کاملا قطع می‌شود و در طول روز از ساعت حدود 8 صبح تا 24 آب کامل قطع است و آب بقیه ساختمان‌ها هم به تبع بسیار کم فشار است.

نماینده اهالی بیدخونی در گفت‌وگو با فارس گفت: چندین بار در طول این چند سال مدیران و کارشناسان و کارمندای آب و فاضلاب، آب ساختمان و شبکه لوله شهر را بررسی کردند و تایید گردید که ایراد از افت شدید فشار شبکه لوله شهر است و در طول این چند سال مراجعات مکرری به آب و فاضلاب به صورت تلفنی و حضوری و نامه‌نگاری انجام گرفت ولی متاسفانه ترتیب اثری داده نشد. 

این مشکل تا سال گذشته فقط در فصل گرما و تابستان بود ولی متاسفانه امسال تا امروز نزدیک یک هفته است که ساختمان‌های منطقه در طول روز دچار این مشکل شده و فاقد آب شرب است که با  پیگیری‌هایی که انجام گرفت اداره آب و فاضلاب وعده داد که مشکل را با لوله جدید رفع می‌کنیم.

 وی گفت: قولی که شش سال است داده می شود ولی هیچ گاه به آن عمل نشده به خصوص اکنون که پیاده رو بلوار در حال موزاییک کاری است.

نماینده اهالی محله بید خونی گفت: ضمنا ساختمان‌ها دارای تانکر آب ذخیره هستند ولی سیستم گرمایشی و بهداشتی ساختمان پکیج است و تانکر ذخیره به دلیل فشار کم عملا هیچ کاری برای سیستم بهداشتی و گرمایشی انجام نمی دهد، در فصل سرما هستیم و بیماری آنفولانزا و سرماخوردگی و کرونا، نبود آب علاوه بر ایجاد مشکلات در مسائل بهداشتی باعث اختلال در سیستم گرمایشی هم شده است.   

به گزارش فارسغ انتظار مردم اهالی محله بیدخونی در این شرایط حساس و مرگبار کرونایی و شروع فصل سرما توأم با شیوع آنفولانزا از اداره آب و فاضلاب شهرستان دنا اقدام جهادی و جدی برای رفع این مشکل اساسی است. 

به گزارش فارس این مشکلات در حالی است که استان کهگیلویه و بویراحمد روی گنج آب نشسته و بنا به گفته خود مسوولان 11 درصد از روان آب‌های کشور از این استان جاری می‌شود و اسف‌بارتر این که سرچشمه همه این آب‌ها رشته کوه دنا بوده و شهر سی‌سخت هم درست در آغوش دنا آرمیده است.؟!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول