اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

حجت الاسلام سعیدی: دشمنان از اتحاد مسلمانان هراس و وحشت دارند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: دشمنان بشریت با اتخاذ سیاست‌های ضد اسلامی و ضد بشری در انجام دسیسه‌های تفرقه افکنانه، عداوت و کینه نسبت به اسلام عزیز و مسلمانان مظلوم در سراسر جهان فروگذار نکرده‌اند و با هراس از اتحاد مسلمانان و وحشت آنها را از تمسک به حبل الله تاب و توان دیدن نور حق را ندارند.

حجت الاسلام سعیدی: دشمنان از اتحاد مسلمانان هراس و وحشت دارند

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی به مناسبت هفته وحدت، تاکید کرد: دشمنان بشریت با اتخاذ سیاست‌های ضد اسلامی و ضد بشری در انجام دسیسه‌های تفرقه افکنانه، عداوت و کینه نسبت به اسلام عزیز و مسلمانان مظلوم در سراسر جهان فروگذار نکرده‌اند و با هراس از اتحاد مسلمانان و وحشت آنها را از تمسک به حبل الله تاب و توان دیدن نور حق را ندارند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لَّقَدْ کَانَ لَکُمْ فِى رَسُولِ ٱللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِّمَن کَانَ یَرْجُواْ ٱللَّهَ وَٱلْیَوْمَ ٱلْءَاخِرَ وَذَکَرَ ٱللَّهَ کَثِیرًا (احزاب ۲۱)

اوج معرفت به پیامبر(ص) و شناخت اوصافش را باید از قرآن و کلام معصوم(ع) فراگرفت. رحمه للعالمین تجلی و تبلور هدایتگری در وجود مقدس پیامبر(ص) می باشد که خداوند او را برای همه جهانیان فرستاده و نه فقط برای گروهی خاص، او به زمان و مکان مشخص و محدودی اختصاص ندارد. محبوب ترین بندگان نزد خدا پیروان و الگوگیرندگان پیامبر نور و رحمت می‌باشند.

ملت‌های مسلمان جدای از برخی از دول سرسپرده، با تمسک به اعتصام الهی و تشکیل امت واحده در پرتو هدایت های وحیانی در یک کشتی به سوی رستگاری در حرکت می باشند. در این مسیر دشمنان بشریت با اتخاذ سیاست‌های ضد اسلامی و ضد بشری صهیونیسم بین الملل به سرکردگی شیطان بزرگ، هر آنچه در توان دارند را در انجام دسیسه‌های تفرقه افکنانه، عداوت و کینه نسبت به اسلام عزیز و مسلمانان مظلوم در سراسر جهان فروگذار نکرده‌اند و با هراس از اتحاد مسلمانان و وحشت آنها را از تمسک به حبل الله تاب و توان دیدن نور حق را ندارند. آنان تلاش بسیاری برای ایجاد تفرقه در بین مسلمین با ایجاد گروه های منحوس تکفیری به نام اسلام و برای بدنامی اسلام و اهانت های برنامه ریزی شده به ساخت مقدس قرآن و پیامبر(ص) را در پیش گرفته اند غافل از آیه شریفه:

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ(صف ۸)

اینجانب ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت خاتم المرسلین محمدبن عبدالله(ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق(ع) هفته وحدت، حماسه ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) را گرامی می دارم.

علی سعیدی
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول