اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۳ آبان ۵۸ بر هر خوی استکباری در جهان خط بطلان کشید

مسئولان انجمن اسلامی دانش‌آموزی مدارس استان همدان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند «۱۳ آبان ۵۸ همان انقلاب دوم بود که کار ناتمام ملت در بهمن ۵۷ را به پایان رسانید و بر هر خوی استکباری در جهان خط بطلان کشید».

۱۳ آبان ۵۸ بر هر خوی استکباری در جهان خط بطلان کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسئولان انجمن اسلامی دانش‌آموزی مدارس استان همدان به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای بدین شرح صادر کردند.
 
بسمه‌تعالی

بامداد پیروزی فرا رسیده است و منادی ظفر، دیدگان تشنه دردمندان درد کشیده زمان را به میهمانی باغ بیداری فرا می‌خواند. بهار، بهار فتح است؛ طلیعه، طلیعه حرکت است و بشارت صبح امید. چون روح بر پیکر جان‌های مرده می‌دمد و حیات طیبه دل‌ها را نوید می‌دهد. صدای شکستن استخوان‌های پوکیده زر و زور و تزویر به گوش می‌رسد و در پی زمین‌لرزه‌های پیاپی، صحنه عظیم و شورانگیز ظلم ستیزی، بر پرده چشم‌ها ترسیم می‌شود. جنبش جان گرفته است و حرکت به سمت قله‌های افتخار و آزادی شتاب گرفته است.

از ۱۳ آبان سال ۴۲ تا ۱۳ آبان سال ۵۷ و تا ۱۳ آبان سال ۵۸ و از همان زمان تاکنون ما راه طولانی را طی کرده‌ایم. یاد گرفتیم که ندای رهبر نهضت را از پس فرسنگ‌ها دوری و تبعید نزدیک‌تر از هر زمانی بشنویم و برای ابلاغ جان پیامش از خود حادثه نیز عبور کنیم.

۱۳ آبان ۵۷ یادآور عظم راسخ و شور و شعور آگاهانه جوانان و نوجوانان انقلابی در اتکا به هویت مسلمانی و شکستن سکوت در برابر استکبار است. تبلوری عظیم از سمفونی استقامت یک جنبش که ریشه درخت تنومندش را باید در خاک خون‌آلود حماسه آفرینان روزهایی چون ۱۷ شهریور۵۷ میدان شهدای تهران، ۲۴ مهر کرمان، ۳۰ مهر همدان و دیگر روزهای پرخروش این سرزمین جستجو کرد.

۱۳ آبان ۵۸ همان انقلاب دوم بود که کار ناتمام ملت در بهمن ۵۷ را به پایان رسانید و بر هر خوی استکباری در جهان خط بطلان کشید.

آری، یادگار دست پروردگان مکتب روح الله، تغییر همه معادلات جهانی و حماسه مریدان خراسانی یار، آفرینش دوباره تاریخ است و رمز جاودانه پیروزی این جنبش تکیه بر نام نامی الله است که خود، پشتیبانی و دستگیری از مظلومان و ستمدیدگان جهان را ضمانت کرده است.

افتخار بزرگ همسنگران انجمنی در جای جای این سرزمین اسلامی انتخاب روش و سبک زندگی بر مبنای مکتب است که نگین سرخ حسینی را بر خاتم زینبی دل حک کرده و هرگز رنگ کهنگی و خاموشی نمی‌پذیرد.

در آستانه ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی یکبار دیگر با همکلاسی‌های آسمانی خود هم پیمان می‌شویم و یکدل و یک نفس فریاد نسل چهارم انقلاب را در پیروی از فرمایشات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در گوش جهانیان طنین انداز می‌کنیم.

خاصیت نسل انقلابی ما سبقت گرفتن از زمان در پیش‌بینی رویدادها و وقایع تاریخی است. ما برای خلق حماسه‌های ماندگار، منتظر زمان نمی‌مانیم، چشم به قله می‌دوزیم و برای ساختن فردایی با رنگ و رایحه مهدوی در رکاب نایب بر حق مولایمان استوار و ثابت قدم حرکت خواهیم کرد. فردا از آن  نسل انقلابی ایران اسلامی است. ما یقین داریم که این راه روشن است.  

ما امسال و سال‌های بعد هم این روز را گرامی می‌داریم و به پیمانی که با امام و شهدا بر سر حفظ آرمان‌های انقلاب بسته‌ایم وفاداریم. مرگ بر آمریکا شعار دیروز، امروز و مشق جاودانه همیشه ملت ایران در مقابل آمریکاست.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول