اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

هاشمی: در تیم ما خبری از تنبلی و غیبت نیست/ لیگ 100 درصد باید برگزار شود

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: در تیم ما همه بازیکنان با انگیزه کار می‌کنند و خبری از تنبلی یا غیبت نیست.

هاشمی: در تیم ما خبری از تنبلی و غیبت نیست/ لیگ 100 درصد باید برگزار شود

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال شیمیدُر برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و مثل همه تیم‌ها سخت تمرین کرده‌ایم. بچه‌ها سختی‌های زیادی را در این 50 روز تحمل کردند و حالا اینکه به چه حدی از آمادگی رسیده‌ایم، در بازی ها مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: برای من مهم است که بچه‌ها تلاش کنند و انضباط داشته باشند و این نکته را باید در نظر گرفت که هرچه بیشتر تلاش کنید بهتر نتیجه می‌گیرید. در تیم ما از تنبلی و غیبت در تمرینات خبری نیست و همه با هم بازی و تمرین می‌کنند. بازیکنان خارجی‌مان هم آمده‌اند که خودشان را نشان دهند و در چارچوب تیم کار می‌کنند.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدُر در مورد اینکه لیگ در شرایط کرونایی چه شرایطی خواهد داشت، عنوان کرد: برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات برعهده ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است و وقتی آنها مجوز می‌دهند، هیچ کس نمی‌تواند خارج از آن کاری را انجام دهد و باید مسابقات انجام شود. من می‌گویم 100 درصد باید لیگ برگزار شود.

هاشمی ادامه داد: اینکه همه چیز تعطیل باشد، خیلی بدتر از زمانی است که بازی‌ها برگزار شود. ما می‌‌توانیم با رعایت دقیق و جدی پروتکل‌ها کارها را پیش ببریم.

به گزارش فارس، لیگ برتر بسکتبال از فردا پنجشنبه با حضور 16 تیم و به صورت متمرکز در تهران آغاز می‌شود. شیمیدُر در نخستین بازی‌اش دوشنبه هفته آینده به مصاف نیروی زمینی می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول