اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اهدای ۷۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند کهریزک

بیش از ۴۰۰ میلیون وجه نقد توسط خیران نیکوکار برای تهیه تبلت‌های دانش‌آموزی جمع‌آوری و ۷۰ تبلت اهداء شد.

اهدای ۷۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند کهریزک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، باتوجه به اینکه به دلیل شیوع کرونا آموزش مدارس در سال تحصیلی جدید به صورت مجازی برگزار می‌شود و لازمه آن داشتن گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان است اما در کهریزک حدود ۴۰۰ دانش‌آموز به دلیل نداشتن گوشی هوشمند به آموزش مجازی دسترسی نداشتند که با همکاری مسؤولان بخش کهریزک و با برپایی کمپین مهربانی در مرحله اول برای ۷۰ دانش‌آموز تبلت تهیه و اهداء شد. 

امین بابایی بخشدار کهریزک در مراسم اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت با اشاره به برپایی کمپین میز مهربانی در کهریزک اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس‌های درس به شکل مجازی همچنین با توجه به نیازمندی برخی دانش‌آموزان به تبلت و گوشی‌های هوشمند برای بهره‌مندی از فضای آموزش در شبکه شاد، طی فراخوانی خیران را در قالب میز مهربانی دعوت کردیم.

وی با اشاره به پایلوت بودن کهریزک در برپایی میز مهربانی در استان تهران گفت: با حضور خیران نیکوکار بیش از ۴۰۰ میلیون وجه نقد برای تهیه تبلت‌های دانش‌آموزی جمع‌آوری شد تا گامی مهم و مؤثر در پیشبرد اهداف عالیه تعلیم و تربیت برداشته شود.

بخشدار کهریزک ادامه داد: خوشبختانه با استقبال مسؤولان و خیران مبلغ قابل توجهی جمع‌آوری شد که ۷۰ تبلت خریداری و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت، ضمن اینکه مرحله دوم میز مهربانی نیز به زودی برگزار می‌شود.

در ادامه مراسم محمدرضا افضلی نیا رئیس آموزش و پرورش کهریزک در این زمینه عنوان کرد: با همکاری و مشارکت فعال بخشداری کهریزک توانستیم در برپایی میز مهربانی در سطح استان پیشقدم باشیم تا گره‌ای از مشکلات دانش‌آموزان نیازمند باز شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز مراسم اهدای تبلت‌های خریداری شده با حمایت اعضای شورای آموزش و پرورش با محوریت بخشدار کهریزک و حضور پرشور خیران نیکوکار اهداء شد تا دانش‌آموزان نیازمند بتوانند از فرصت آموزش شبکه شاد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول