اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توهین رئیس جمهور فرانسه باعث انسجام بیشتر مسلمانان جهان شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت: رئیس جمهور فرانسه فکر کرد با توهین به پیامبر می‌تواند خدشه‌ای بر اتحاد و انسجام مسلمانان وارد کند اما نمی‌دانست با این کار خود سبب شد تا در ایام وحدت اتحاد و انسجام مسلمانان جهان بیشتر شود.

توهین رئیس جمهور فرانسه باعث انسجام بیشتر مسلمانان جهان شد

حجت‌الاسلام سیدخلیل صفی الحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بیش از 100 برنامه محتوایی با همکاری هیئت‌های مذهبی، مساجد، موسسات قرآنی، نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گنبدکاووس و روستاهای حوزه شهرستان در هفته وحدت برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزش تخصصی تلاوت با حضور اساتید بین‌المللی، مسابقه حفظ قرآن در خانه‌های قرآنی، کرسی ولادت قرآن، نشست‌های بصیرتی و گفتمان‌های وحدت با حضور ائمه جمعه و جماعات سنی و شیعه، برگزاری کاروان پیامبر خوبی‌ها، عطرافشانی گلزار شهدای گمنام و غیره از جمله برنامه‌های این هفته است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به همه گیری بیماری کرونا و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر وارد میدان شدن دوباره مردم برای پویش «کمک مومنانه» خاطرنشان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت کمک به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه جلساتی را با جامعه هدف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار کرده تا بتوانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری بسته‌های شامل کالاهای اساسی خانواده‌های آسیب‌دیده ازکرونا را تهیه و توزیع کنیم.
وی با بیان اینکه امسال ولادت پیامبر اکرم (ص) با روز ۱۳ آبان همزمان شده است، بیان داشت: مبارزه با ظلم و ستم یکی از فعالیت‌های مهم پیامبر اکرم (ص) در زمان حیات ایشان بوده و آنچه به فرمایش مقام معظم رهبری سبب اقتدار جامعه اسلامی می شود ایمان و معرفت دینی، قدرت علمی، اقتصاد مقاومتی و حفظ عزت ملی بوده که همه مردم و مسوولان باید در این راستا تلاش کنند.
حجت‌الاسلام صفی الحسینی با محکوم کردن حرکت رئیس جمهور فرانسه در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) گفت: رئیس جمهور فرانسه که یکی از نوکران شیطان بزرگ آمریکا است فکر کرد با این کار می‌تواند خدشه‌ای بر اتحاد و انسجام مسلمانان وارد کند اما نمی‌دانست که مسلمانان هوشیار و بیدار بوده و عکس‌العمل جدی نشان می‌دهند، با این کار خود سبب شد تا در ایام وحدت اتحاد و انسجام مسلمانان جهان بیشتر شود.
وی یکی از برنامه های متمرکز هفته وحدت را جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) نام برد و تصریح کرد: این جشن در تمامی مساجد و محلات اهل تسنن و تشیع در حوزه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول