اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

المپیک و وضعیت ناامیدکننده دوومیدانی/ حدادی به دنبال خار پاشنه، تفتیان در فکر مدلینگ!

با توجه به شرایط موجود دوومیدانی، بعید به نظر می‌رسد سهمیه‌ای به دو سهمیه کسب شده ایران در المپیک اضافه شود.

المپیک و وضعیت ناامیدکننده دوومیدانی/ حدادی به دنبال خار پاشنه، تفتیان در فکر مدلینگ!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دوومیدانی ایران در 4، 5 سال گذشته وضعیت خوبی را به لحاظ مدیریتی و همچنین نتایج سپری نکرده و از سوی دیگر کرونا هم به مشکلات این رشته اضافه شده و عملا امیدی به این رشته در المپیک وجود ندارد.

در حال حاضر دوومیدانی دو سهمیه المپیک در دوی 100 متر و پرتاب دیسک دارد که حسن تفتیان و احسان حدادی آن را کسب کرده‌اند و هرچند گفته می‌شود 2، 3 نفر هم شانس کسب سهمیه دارند، اما با این شرایط بعید به نظر می‌رسد.

دوومیدانی طی سال‌های گذشته اسیر سوء مدیریت شد و همین موضوع باعث شد که سهمیه‌های این رشته به پایین ترین سطح خود نسبت به المپیک لندن و ریو برسد. بی توجهی به استعدادها و عدم برنامه ریزی مناسب برای کسب سهمیه بیشتر، مهمترین دلایل این اتفاق بوده است.

فدراسیون دوومیدانی که مدیریریت ضعیفی را در دوره حضور مجید کیهانی پشت سر گذاشته بود،  در یک سال گذشته هم دو سرپرست را به خود دید تا عملا دوومیدانی کاران روزهای تاریک زیادی را سپری کنند و شانسی برای اضافه شدن سهمیه‌ها وجود نداشته باشد.

* حدادی دنبال خار پاشنه، تفتیان در فکر مُدلینگ!

اکنون در حالی که تا برگزاری المپیک سال آینده حدود 9 ماه بافی مانده است، شرایط المپیکی‌ها نامشخص است، چه برسد به دوومیدانی کارانی که به عنوان شانس کسب سهمیه از آنها نام برده می‌شود. احسان حدادی خار پاشنه خود را جراحی کرده و بعید به نظر می‌رسد تا 2، 3 ماه دیگر به شرایط تمرینی بازگردد. از سوی دیگر با توجه به رقیبان المپیکی او، عملا امیدی به درخشش وی در توکیو وجود ندارد.

حسن تفتیان هم که عاشق سفر به فرانسه است، این روزها دنبال مدل شدن بوده و گفته هدفش در مدلینگ هم در حد المپیک است. او که در 2، 3 سال گذشته یک برنز آسیایی هم کسب نکرده، رویاهایی را در سر می‌پروراند که به ناکجا آباد ختم می‌شود.

در مجموع با این شرایطی که در دوومیدانی پیش آمده، از المپیکی‌ها آبی گرم نمی‌شود و آنهایی هم که دنبال کسب سهمیه هستند، بعید است حضور در توکیو را تجربه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول