اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تاخت‌وتاز کرونا در خراسان‌جنوبی/ ۲۶۱ بیمار جدید شناسایی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۶ آزمایش کرونا در استان انجام شد که از این تعداد جواب تست ۲۶۱ نفر مثبت اعلام شد.

تاخت‌وتاز کرونا در خراسان‌جنوبی/ ۲۶۱ بیمار جدید شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد دهقانی عصر امروز در تشریح وضعیت مبتلایان کرونا در استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۶ آزمایش کرونا در استان انجام شد که از این تعداد جواب تست ۲۶۱ نفر مثبت اعلام شد.

وی با بیان اینکه از ۲۶۱ بیمار جدید ۵۷ بیمار در بیمارستان بسـتری و ۲۰۴ مــورد هم نمــونه‌گیری ســرپایی بوده، بیان داشت: هم‌اکنون ۴۸۳ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: از مجموع بیماران جدید شناسایی شده ۱۶ نفر از فردوس، ۴۰ نفر قاین، ۲۴ نفر طبس، یک نفر نهبندان، هفت نفر درمیان، هشت نفر سربیشه، ۱۲ نفر سربیشه، ۳۴ نفر بشرویه، ۲۴ نفر زیرکوه، دو نفر خوسف و ۹۳ نفر از بیرجند هستند.

دهقانی مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان را ۳۱۰ اعلام کرد و افزود: از مجموع مبتلایان به کرونا ۴۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال عمومی ۱۲ نفر از بیماران کرونایی بستر در بخش مراقبت‌های ویژه وخیم است.

وی از ثبت هفت مورد فوت جدید (چهار نفر در بیــرجند، دو نفر طبس و یک نفر بشرویه) خبر داد و مطرح کرد: با احتساب این آمار مجموع فوت‌شدگان در اثر بیماری کرونا در خراسان‌جنوبی به ۳۱۲ مورد رسید.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول