اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازداشت یک مدیر دولتی متخلف در اهر

رئیس دادگستری اهر از بازداشت یکی مدیر متخلف شهرستان اهر خبر داد.

بازداشت یک مدیر دولتی متخلف در اهر

حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهر از دستگیری یکی از مدیران ادارات شهرستان اهر  به جرم ارتشا و اختلاس خبر داد.

 وی گفت: این  مدیر با تشکیل پرونده قضایی بازداشت و انفصال موقت شده و پرونده وی در مرکز استان در دست رسیدگی می‌باشد.

نظری تأکید کرد: دستگاه قضایی با هیچ مدیر و مسوولی عقد اخوت نبسته و با هر گونه تخلف در هر اداره یا سازمانی برخورد جدی خواهد شد.

این مقام مسوول با انتقاد از توزیع نابسامان اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مردم تأکید کرد: حل مشکلات مردم وظیفه همه ما مسئولان بوده و هر یک از ادارات در حوزه کاری خود باید در حل مشکلات مردم و کمک به امر معیشت مردم تلاش مضاعف کنند.

این مقام ارشد قضایی شهرستان یادآور شد: متاسفانه برخی نابسامانی و عدم نظارت در توزیع کالاهای ضروری باعث نارضایتی مردم شده و ضرورت دارد، ادارات صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف به امر نظارت و برخورد با متخلفان اهتمام جدی نمایند.

وی تصریح کرد: هر شخص و یا واحد صنفی که در امر توزیع کالا و اقلام ضروری مردم تخلف، کم‌فروشی و اختلال دربازار نماید با متخلفان برخورد قضایی خواهد شد.

رئیس دادگستری اهر از شهروندان خواست هر گونه احتکار، کم‌فروشی، تخلف و توزیع خارج از شبکه قانونی در صورت عدم رسیدگی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط موارد  را به دفتر رئیس دادگستری و دادستانی اطلاع  دهند.

حجت‌الاسلام نظری، سلامت مردم و شهروندان را خط قرمز دستگاه قضایی برشمرد و افزود: با ناقضین پروتکل‌های بهداشتی و افرادی که به عناوین مختلف اعم از برگزاری مراسم عروسی، عزا و یا هر تجمعی که بهداشت و سلامت شهروندان را به خطر اندازد، برخورد خواهیم کرد.

این مقام مسوول قضایی همچنین از اقدام و دستگیری  به موقع سارقان طلافروشی تبریز توسط نیروی انتظامی با همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی قدردانی کرد.

انتهای پیام/60003/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول