اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

یک آخر هفته خونین دیگر در شیکاگو؛ 4 کشته و 26 زخمی

در پی تیراندازی‌های مرگبار آخر هفته در شیکاگو، چهار نفر از جمله یک جوان 18 ساله کشته و 26 نفر دیگر زخمی شدند.

یک آخر هفته خونین دیگر در شیکاگو؛ 4 کشته و 26 زخمی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی تیراندازی‌های روزهای پایانی هفته آمریکا در شیکاگو، چهار نفر از جمله یک جوان ۱۸ ساله کشته و ۲۶ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش شیکاگو سان تایمز، سه تیراندازی از چهار تیراندازی مرگبار این شهر در فاصله‌های کوتاه از یکدیگر در غروب روز شنبه ۳۱ اکتبر به وقت محلی رخ داد. در تیراندازی شنبه شب یک جوان ۱۸ ساله در «لاون‌دیل» در غرب این شهر جان باخت.

به گزارش «دیلی میل»، دقایقی بعد از آن یک مرد ۳۲ ساله در محله South Shore بر اثر جراحت ناشی از تیراندازی در مرکز پزشکی دانشگاه شیکاگو جان داد. ساعتی پیش از این دو تیراندازی یک مرد ۵۶ ساله در تیراندازی در منطقه گارفیلد پارک شرقی در غرب شیکاگو کشته شده بود.

جمعه شب هم مردی دیگر در یک تیراندازی مرتبط با مواد مخدر در منطقه مورگان پارک در بخش جنوبی شهر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. هیچ کسی در ارتباط با این تیراندازی‌ها بازداشت نشده است. در تیراندازی‌های دیگر این شهر هم ۲۳ نفر دیگر زخمی شدند.

طبق آمار جرائم اداره پلیس شیکاگو، این شهر با افزایش بیش از ۵۰ درصدی خونریزی ناشی از تیراندازی و قتل در ماه سپتامبر در مقایسه با سپتامبر سال گذشته روبرو بوده است. همچنین به گفته پلیس شیکاگو، میزان قتل در این شهر در سال جاری میلادی به بیشترین میزان در پنج سال گذشته رسیده است.

تنها در ماه سپتامبر، ۸۱ قتل در شیکاگو رخ داده که بیشترین میزان از سال ۱۹۹۳ در همین ماه است که در آن ۸۴ قتل رخ داده بود. بنابر اعلام اداره پلیس شیکاگو، تا ۲۵ اکتبر امسال، دستکم ۶۴۵ نفر در خیابان‌های این شهر به قتل رسیدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول