اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

13 آبان از ایام الله انقلاب اسلامی یادآور مبارزات دانشجویی علیه دستگاه استکباری آمریکا است

سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله 13 آبان منتشر کرده که در بخشی از آن این روز را یادآور مبارزات دانشجویی علیه دستگاه استکباری آمریکا عنوان کرده است.

13 آبان از ایام الله انقلاب اسلامی یادآور مبارزات دانشجویی علیه دستگاه استکباری آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله 13 آبان منتشر کرده که در بخشی از آن این روز را  یادآور مبارزات دانشجویی علیه دستگاه استکباری آمریکا عنوان کرده است.

در متن این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی

بیانیه سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی به مناسبت یوم الله 13 آبان

13 آبان از ایام الله انقلاب اسلامی یادآور مبارزات دانشجویی علیه دستگاه استکباری آمریکا است، 13 آبان سالروز به هم ریختن لانه جاسوسی و افشاگر اقدامات ننگین آنان علیه ملتی بود که با شعار استقلال و آزادی خواهان استقرار جمهوری اسلامی به جای نظام استبدادی و پادشاهی بودند.

لانه ترورهای کور علیه کودکان و زنان و ایرانیان مسلمان بود که جز حق‌خواهی و عدالت‌خواهی خواسته دیگری نداشته و ندارند، دست آمریکا به جنایات زیادی علیه مردم ایران آلوده است، اما در صدر همه جنایت‌ها دسیسه چینی علیه خواسته‌های به حق ملت ایران است.

اگر این لانه شوم تسخیر نمی‌شد بسیاری از روشنفکران وابسته و ایادی آنان با تطهیرآمریکا، انقلاب اسلامی را به مدینه فاضله سرمایه‌داری و استکباری در همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی منحرف می‌کردند، افشای چهره‌های وابسته، افشای تفکر وابستگی و دلبستگی به آمریکا و غرب جز با این حرکت دانشجویی میسر نبود و برای همین است که حضرت امام خمینی (ره) از آن به انقلاب دوم تعبیر کرده‌اند.

دفع طاغوت داخلی با پیروزی انقلاب و دفع شیطان خارجی در همان ابتدای انقلاب اسلامی از الطاف الهی در استمرار انقلاب اسلامی بوده و است، اکنون پس از 4 دهه از آن واقعه هم چنان آمریکا و برخی کشورهای اروپایی خط مبارزه با اسلام ناب محمدی (ص) را از دستور کار خارج نکرده‌اند، یک روز با سلمان رشدی ملحد، یک روز کاریکاتورهای موهن و یک روز رئیس جمهور فرانسه با حمایت از توهین به حضرت پیامبر اعظم صلوات الله وآله وسلم حیات به ظاهر سیاسی و فرهنگی استکبار را زنده نگه می‌دارند.

اما آنچه همه این توطئه‌ها را خنثی و مکر مکرون و مکاران شرق و غرب را به خودشان باز می‌گرداند، آگاهی، بصیرت و شناخت درست مسائل سیاسی جهان است، رسانه‌های معتقد به انقلاب اسلامی نقشی موثری در هوشیارسازی، آگاهی‌بخشی و دشمن‌شناسی جوانان داشته و دارند.

 

 رسانه‌های امروز با جنگ نرم جایگزین توپخانه های جنگی استکبار و استعمارند و سبک زندگی ایرانی – اسلامی جوانان را هدف قرار داده‌اند، افشای ماهیت واقعی ایادی وابسته، تبیین افتخارات جوانان مسلمان در ایران و جهان، امیدبخشی به ظرفیت‌ها و فرصت‌های ایران و جهان اسلام، خودباوری جوانان در برابر روشنفکران غرب‌زده بخشی از رسالت‌های رسانه‌های انقلابی است.

سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با درک مشکلات عدیده اقتصادی و اجتماعی مردم ایران انتظار دارد مسوولان کشور با اولویت قرار دادن مشکلات اقتصادی مردم، از ظرفیت جوان باغیرت ایرانی در حل مسائل کشور غفلت نکنند و سرنوشت ایران را با مسائل و تحولات شرق و غرب عالم گره نزنند.

سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با گرامیداشت مجاهدت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی هم چنان دولت آمریکا را مظهر و نماد استکبار، شیطان بزرگ و تروریست دولتی و انتقام را حق خود دانسته و می‌داند.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول