اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جنگ مسلمان با مسلمان فتنه استکبار جهانی است

امام جمعه اهلسنت شهر زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: جنگ مسلمان با مسلمان فتنه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است.

جنگ مسلمان با مسلمان فتنه استکبار جهانی است

به گزارش خبرنگار فارس از زرآباد، مولوی عبدالملک مهروزهی در نشست مودت بین علما، مولوی‌ها و سران طوایف بخش زرآباد به مناسبت هفته وحدت، اظهار کرد: وحدت برای امت اسلام یک امر ضروری وحیاتی است ونباید این وحدت فقط مختص به یک هفته یا  فقط در حد شعار باشد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران چه آن های که در خارج از کشور هستند و چه ایادی آن ها در داخل کشور از دو مسئله قومی و مذهبی برای از بین بردن وحدت در ایران اسلامی  استفاده می کنند که همواره با رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه شومشان خنثی می شود.

وی ادامه داد: از صدر اسلام تاکنون دشمنان اسلام از کوچکترین ضعف مسلمانان به سود خود بهره برداری سیاسی می کنند.

امام جمعه اهلسنت شهر زرآباد عنوان کرد: یکی از افتخارات کشور ما وحدت بین طوایف و مذاهب است و اگر به نصایح رهبری گوش فرا بدهیم هرگز هیچ اختلاف و مشکلی پیش نمی آید.

مولوی مهروزهی خاطرنشان کرد: ایران و عربستان می توانند دو بال مهم برای پیشرفت اسلام باشند و قطعا اختلاف بین این دو کشور اسلامی به سود دشمنان اسلام است.

سیستان و بلوچستان در بالاترین درجه وحدت قرار دارند.

فرمانده سپاه ناحیه  مقاومت شهرستان کنارک نیز در این مراسم باشکوه،گفت: در جنگ 8 سال دفاع مقدس جوانان سنی و شیعه با خون خودشان از انقلاب و اسلام  پاسداری و حراست کردند.

سرهنگ براتعلی صالحی افزود: دشمنان با توطئه‌های خود هرگز نمی‌توانند نام و راه پیامبر (ص) را خدشه دار و از بین ببرند.

وی ادامه داد: با وجود تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و تحریم های کنونی که کمتر از هشت سال دفاع مقدس نیست،استفاده از ظرفیت های بی بدیل کشور راهگشای اقتصاد کشور است.

فرمانده سپاه ناحیه  مقاومت شهرستان کنارک، بیان کرد: سیاست های استکبار جهانی و بویژه آمریکا با روی کار آمدن فردی جدید تغییر نخواهد کرد و آن ها در تلاش هستند عقاید و ارزش های مردم و نظام را از بین ببرند.

مسلمانان پیمان اخوت خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مجیدی یکی از مدرسان دانشگاه تهران نیز در این مراسم با تبریک هفته وحدت، گفت: مسلمانان می بایست به سمت وحدت عملی پیش بروند و ایران اسلامی در وحدت عملی همواره حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین را سرلوحه خودشان قرار دادند.

وی تصریح کرد: برخی از کشورهای اسلامی به سوی عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی  پیش می روند که این خیانت به اسلام و مسلمانان است.

وی افزود: این توافق به نوعی زمینه و بستر  را برای ظلم بیشتر این رژیم منحوس در حق مردم فلسطین فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید از فضای مجازی در فریاد اخوت بین مسلمانان استفاده کرد و آن را به جهانیان نشان بدهیم.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول