اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

هشدار توییتر به نامزدهای انتخاباتی آمریکا درباره ادعای پیروزی پیش از موعد

توییتر به دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره اعلام پیروزی پیش از موعد هشدار داد.

هشدار توییتر به نامزدهای انتخاباتی آمریکا درباره ادعای پیروزی پیش از موعد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه اجتماعی توییتر روز دوشنبه  به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره اعلام زود تر از موعد پیروزی هشدار داد.

توییتر اعلام کرده به توییت‌های هر شخص از جمله «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی و «جو بایدن» نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا که پیش از اعلام رسمی نتایج مدعی پیروزی شوند، «برچسب‌های هشدار» می‌زند.

توییتر اعلام کرده اولویتش پوشش انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست و البته ممکن است اطلاعات گمراه کننده قابل توجهی در توییت‌ها وجود داشته باشد.

این در حالی است که روز یکشنبه یک وبگاه خبری فاش کرد که دونالد ترامپ به چند نفر از معتمدین خود اعلام کرده که قصد دارد سه‌شنبه شب و پیش از پایان شمارش رسمی آرا،‌ پیروزی خود را در انتخابات اعلام کند.

به گزارش «آکسیوس»، ترامپ اعلام کرده حتی اگر نتیجه رای‌های کالج الکترال در ایالت‌های کلیدی نظیر پنسیلوانیا نیز مشخص نشده باشد وی قصد دارد که اعلام پیروزی کند. این وبگاه اعلام کرده که ترامپ طی هفته‌های گذشته جزئیات این سناریوی خود را به صورت خصوصی گفته و اعلام کرده قصد دارد در شبی که انتخابات برگزار میشود به صحنه بیاید و پیروزی خود را اعلام کند.

متحدان ترامپ انتظار دارند برای اینکه این اتفاق بیفتد،‌ وی دست کم نیاز دارد در ایالت‌های اوهایو، فلوریدا، کارولینای شمالی، تگزاس، آیوا، آریزونا و جورجیا پیروز شده یا آنکه پیشتاز باشد.از سویی دیگر، تیم ترامپ خود را برای مطرح کردن این ادعای غلط آماده می‌کنند که بگویند آرای پستی که پس از سوم نوامبر (13 آبان) شمارش می‌شوند تقلب انتخاباتی هستند.

انتخابات آمریکا روز سوم نوامبر (سه‌شنبه 13 آبان) برگزار می‌شود هر چند که رای‌گیری زودهنگام در تعدادی از ایالت‌های آمریکا از چند روز پیش نیز آغاز شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول