اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تخصیص 500 میلیارد تومان اعتبار به راه آهن همدان - سنندج/فرودگاه سقز امسال به اتمام می‌رسد

استاندار کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 500 میلیارد تومان اعتبار در راستای پیشرفت و اتمام پروژه راه‌آهن همدان - سنندج تخصیص یافته است.

تخصیص 500 میلیارد تومان اعتبار به راه آهن همدان - سنندج/فرودگاه سقز امسال به اتمام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در حاشیه سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان کردستان و پس از بازدید محمد اسلامی از پروژه‌های راه آهن همدان - سنندج، فرودگاه سقز و جاده جدید سنندج - مریوان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ابتدای سال جاری اتمام سه پروژه مهم راه آهن همدان - سنندج، فرودگاه سقز و جاده سنندج - مریوان را به مردم کردستان وعده داده بودیم که سفر وزیر راه و شهرسازی نیز در راستای بازدید از روند این پروژه‌ها انجام شد.

وی افزود: در کنار این پروژه‌ها نیز پروژه‌های بزرگ و کوچک بسیاری نیز از ابتدای سال جاری به اتمام رسیدند که مهمترین آنها ورزشگاه 6 هزار نفری 22 گولان سنندج بود.

استاندار کردستان ادامه داد: این سه پروژه در راستای توسعه و آبادانی کردستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه تا امروز نیز پیشرفت قابل توجهی داشته اند و اعتبارات مناسبی نیز به این پروژه‌ها تزریق شده است.

مرادنیا یادآور شد: طی دو سال اخیر حدود 900 میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن همدان - سنندج پرداخت شده و اخیرا نیز 500 میلیارد تومان دیگر به این پروژه تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: پروژه احداث جاده جدید سنندج - مریوان نیز از نظر اعتبارات هیچ مشکلی ندارد و هم در بودجه ملی ردیف اعتباری دارد و هم از دفتر مقام معظم رهبری اعتباری برای اتمام آن تخصیص داده شده است.

استاندار کردستان گفت: به جرات می‌توان گفت که این پروژه در حال حاضر تنها پروژه کشور است که 110 میلیارد تومان اعتبار نقدی دارد و هر زمانی که لازم باشد به پروژه تزریق می‌شود.

مرادنیا اظهار کرد: فرودگاه سقز نیز با توجه به پیشرفتی که در اجرای آن حاصل شده است بر اساس وعده‌ای که به مردم کردستان داده‌ایم تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول