اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرا نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی ادارات سمنان/ با متخلفان برخورد می‌شود

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: اجرا نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی ادارات شهرستان‌های این استان گزارش شده که باید این رویه نادرست سریع‌تر اصلاح شود.

اجرا نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی ادارات سمنان/ با متخلفان برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در جلسه بررسی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات استان سمنان در سالن ایثار استانداری اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به ابلاغ و نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی کارکنان زیرمجموعه خود هستند.

وی افزود: در شرایط شیوع کروناویروس، به‌هیچ‌عنوان کارکنان ادارات و بانک‌ها حق ندارند، با تعداد سه یا چند نفره در یک اتاق کار مشغول به فعالیت باشند و باید نسبت به دورکاری یا افزایش اتاق کار کارمندانی که شرایط مذکور را دارند، اقدام شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بیان کرد: خدمت به ارباب‌رجوع باید در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد و به مراجعه‌کنندگان به ادارات که ماسک نمی‌زنند، خدمات ارائه نشود.

سعدالدین ادامه داد: اجرا نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی از ادارات شهرستان‌های استان سمنان گزارش شده است که باید این رویه نادرست هرچه سریع‌تر اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: قوانینی که برای ادارات در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تدوین شده، دارای ضمانت اجرا است و در صورت تخلف با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول