اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عملیات نجات شهرضا با تعطیلی 10 روزه مشاغل

فرماندار شهرستان شهرضا از تعطیلی 10 روزه اصناف این شهر از روز چهارشنبه 14 آبان ماه خبر داد.

عملیات نجات شهرضا با تعطیلی 10 روزه مشاغل

ناصر اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به وضعیت حاد کرونا در شهرستان شهرضا اظهار داشت: وضعیت بیمارستان‌های شهرضا و آمار بالای فوت ناشی از کرونا و وحشی شدن این ویروس سبب شد که شهرضا وارد لیست شهرستان‌های با محدودیت شود.

فرماندار شهرضا با تأکید بر اینکه صنف مواد غذایی و میوه‌فروش با رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی فعالیت می‌کنند، افزود: سلامت مردم در اولویت است در صورتی که صنفی موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکرد، برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر در این ۱۰ روز تعطیلی مردم رعایت کنند و پایبند به محدودیت‌ها باشند احتمال بازگشایی وجود دارد گفت: هزینه‌های بیمارستان و تأمین داروی کرونا بسیار مشکل و پر هزینه است در این شرایط اقتصادی مردم باید رعایت کنند.

اسدی با تأکید بر اینکه مردم کمک کنند تا بخشی از این هزینه‌ها را کم کنیم و باری از روی دوش جامعه و کادر سلامت برداریم، عنوان کرد: رزمایش حافظان سلامت به مدت یک ماه اجرا می‌شود و فرصت خوبی برای کمک به پیشگیری از کرونا است.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: پاساژها، آرایشگاه‌ها، آرایشی بهداشتی، مشاوره املاک، فروش خودرو، فروش فرش، لوازم خانگی و تکنولوژی، مبلمان، کیف و کفش، پارچه و لباس‌فروشی، تالارها، عکاسی، لوازم‌التحریر، خدمات چاپ، اسباب‌بازی، خیاطی، پرده‌فروشی، آبمیوه و بستنی‌فروشی، سبزی خردکنی، طبخ غذا فقط به صورت بیرون بر امکان‌پذیر است، سرامیک فروشان روبروی امامزاده شاهرضا (ع) و بلوار آیت‌الله غفاری و کلیه سالن‌های ورزشی و باشگاه‌ها و مسابقات ورزشی تعطیل هستند.

وی ادامه داد: آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای، مدارس و تمامی مراکز آموزشی زیر نظر آموزش و پرورش، مهد کودک‌های زیر نظر بهزیستی، آموزشگاه‌های زبان خصوصی و وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، چاپخانه‌ها، خانه بازی‌ها و عدم برگزاری نمایشگاه، کلیه مساجد و عدم برگزاری مراسم مذهبی و نماز جماعت و مراسم‌های ترحیم، تعطیلی کلیه کلاس‌های دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تعطیلی کلیه اماکن متبرکه زیر نظر اداره اوقاف، مراکز پلاک‌گذاری و معاینه فنی نیروی انتظامی نیز تعطیل خواهند بود.

اسدی با بیان اینکه از روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه محدودیت‌ها در شهرستان شهرضا آغاز می‌شود،  بیان کرد: فقط نانوایی‌ها، میوه‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های مرغ، گوشت، ماهی و مواد پروتئینی و سوپرهای موادغذایی شامل محدودیت‌ها نمی‌شوند و باز هستند.

فرماندار شهرضا با اشاره به کاهش ساعات حمل و نقل عمومی و زمان فعالیت‌های اداری عنوان کرد: باید ادارات دولتی شهرستان شهرضا از حداکثر ظرفیت دورکاری استفاده کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول