اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

نورافشانی کرمان به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و 13 آبان/شهید سردار سلیمانی در نوک مبارزه با استکبار جهانی بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ساعت 20 امشب حدود 40 محله کرمان به مناسبت میلاد پیامبر عظیم‌الشان اسلام و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت 13 آبان نورباران می‌شود.

نورافشانی کرمان به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و 13 آبان/شهید سردار سلیمانی در نوک مبارزه با استکبار جهانی بود

حسین انجم‌شعاع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: ساعت 20 امشب نورافشانی در حدود 40 محله کرمان به مناسبت میلاد پیامبر عظیم‌الشان اسلام و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت 13 آبان توسط تشکل‌ها، بسیج و شهرداری انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: قرار بود آیین گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان در جوار مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شود اما با توجه به اینکه ستاد استانی کرونا اعلام کرد، وضعیت شهر کرمان و شهرستان‌ها از نظر شیوع کرونا خوب نیست، بنابراین این برنامه و همچنین تمام تجمع‌ها در سراسر استان لغو شد.

وی ادامه داد: 13 آبان یادآور سه رخداد مهم تاریخی شامل تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران در 13 آبان 1357 و تسخیر سفارت امریکا(لانه جاسوسی) در 13 آبان 1358 است.

وی بیان داشت: این سه رویداد مهم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند و استکبارستیزی هویت اصلی این رویدادهاست و به همین علت این روز با عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار» نام‌گذاری شده است.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه سردار دل‌ها، سیدالشهدای مقاومت بود و در نوک مبارزه با استکبار قرار داشت، تصریح کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با گلوله استکبار جهانی آمریکای جنایت‌کار به شهادت رسید.

وی ابراز داشت: تولید محتوا بر اساس ذائقه و گرو‌ه‌های سنی دانش‌آموزان،  تولید سرود با عنوان «همه ما قاسم سلیمانی هستیم»، تولید مجموعه پوستری با موضوع سخنان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در خصوص استکبارستیزی، انجام تولیدات و فضاسازی محیطی ویژه گلزار شهداء با موضوع استکبارستیزی از جمله برنامه‌ها به مناسبت 13 آبان در کرمان است.

انتهای پیام/80019/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول