اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

«بیژن مقدم» نامزد رسانه‌های انقلابی در انتخابات هیات نظارت شد

جمعی از مدیران مسؤول رسانه‌های مختلف اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری با انتشار بیانیه‌ای مشترک درباره انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات از بیژن مقدم اعلام حمایت کردند.

«بیژن مقدم» نامزد رسانه‌های انقلابی در انتخابات هیات نظارت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جمعی از مدیران مسؤول رسانه‌های مختلف اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری با انتشار بیانیه‌ای مشترک درباره انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات از بیژن مقدم اعلام حمایت کردند.

در متن بیانیه این رسانه‌ها آمده است: نماینده مدیران مسؤول رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات در انتخابات روز ۲۰ آبان انتخاب می‌شود و ما مدیران مسؤول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری با توجه به شناختی که از آقای بیژن مقدم داریم به ایشان رای داده و مدیران دیگر رسانه‌ها را نیز به حمایت از این نامزد «شایسته» و «منصف» دعوت می کنیم.

در ادامه آمده است: آقای بیژن مقدم در بیش از سه دهه گذشته در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای، از خبرنگاری تا مدیریت بزرگترین رسانه‌های کشور، حضور موثری داشته و به حسن خلق، انصاف، استقلال رای و حرفه‌ای‌گری شناخته می‌شود. 

در بخش دیگر آورده شده است: شناخت عمیق او از فضای رسانه ای کشور و تجارب عملی در بخش‌های مختلف خبرنگاری، سردبیری، مدیرمسؤولی در روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری این اطمینان را به ما مدیران رسانه‌ها می‌دهد که او می‌تواند نماینده شایسته جامعه رسانه‌ای کشور در هیات نظارت بر مطبوعات باشد.

در پایان نیز آمده است: اگرچه  او به عنوان چهره‌ای اصولگرا شناخته میشود و از حمایت کامل رسانه‌های اصولگرا در کشور برخوردار است، اما عملکرد گذشته وی در دفاع از حقوق روزنامه‌نگاران و رسانه‌های مختلف نشان می‌دهد به عنوان نماینده‌ای شایسته در هیات نظارت از هیچ کوششی برای حمایت از حقوق صنفی  و حرفه‌ای رسانه‌ها فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش فارس، این بیانیه به امضای محمد امین ایمانجانی از روزنامه فرهیختگان، پیام تیرانداز از خبرگزاری فارس، مجید قلی‌زاده از خبرگزاری تسنیم، محمد شجاعیان زنجانی از خبرگزاری مهر، عبدالله‌گنجی از روزنامه جوان، سعید آجرلو از سایت خبری فردا و روزنامه صبح نو، رضا داوری از مشرق، هادی قاسمی از خبرگزاری دانشجو (snn)، مهدی جهان‌تیغی از جهان‌نیوز، میثم نیلی احمدآبادی از رجا نیوز، محسن پیرهادی از روزنامه رسالت، مهدی عرفاتی از روزنامه جام‌جم، محمد سعید احدیان از روزنامه خراسان، مهدی کشت دار از خبرگزاری میزان، کمیل خجسته از سایت تبیان و سایت الف رسیده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول