اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سمنان برگزار می‌شود

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور با پیگیری‌های انجام‌شده در استان سمنان برگزار می‌شود.

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجوز بیست‌ویکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور توسط شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شده است و دانشگاه پیام نور استان سمنان برای برگزاری این آزمون آماده می‌شود.

زمان ثبت‌نام و پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در حال بررسی بوده و در حال حاضر، هماهنگی‌های لازم با سازمان سنجش در خصوص شرایط ثبت‌نام و موارد امتحانی آزمون در حال انجام است و در اواخر آبان ماه زمان دقیق ثبت‌نام اعلام می‌شود.

ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور مطابق سال‌های گذشته، 30 هزار نفر در یک هزار و 300 رشته محل خواهد بود.

داوطلبان پذیرفته‌شده در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می‌شوند و دروس دوره دانش‌پذیری آنها که در آزمون فراگیر موردسنجش قرار می‌گیرد، به‌عنوان ترم اول محسوب می‌شود.

این دانشجویان از تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود و مدرک دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به‌صورت یکسان است.

دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه‌های باز دنیاست و از روش‌های مختلف با کسب مجوزها می‌تواند اقدام به پذیرش دانشجو کند و مجوز این دوره نیز در همین راستا صادر شده است.

ثبت‌نام صرفاً از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود و کلیه داوطلبان جهت کسب اطلاعات بعدی می‌توانند به پرتال دانشگاه به نشانی www.se.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول