اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: لغو روادید ابوظبی و تل‌آویو زمینه را برای جاسوسی بیشتر موساد فراهم می‌کند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به لغو روادید میان امارات و رژیم صهیونیستی گفت که این اقدام، زمینه را برای ورود عناصر سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به امارات فراهم می‌کند.

حماس: لغو روادید ابوظبی و تل‌آویو زمینه را برای جاسوسی بیشتر موساد فراهم می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، امروز (سه‌شنبه) به مسئله لغو روادید میان امارات و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

طبق گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»، حماس در این ارتباط گفت: «اقدام امارات در معاف کردن اسرائیلی‌ها از ارائه گذرنامه، عناصر موساد را به انجام جنایت‌های بیشتر ترغیب خواهد کرد».

جنبش مقاومت اسلامی در ادامه گفت: «تصمیم امارات، عناصر موساد را برای ورود به این کشور تشویق خواهد کرد. این مسئله امنیت ملی را تهدید می‌کند و کشورهای مجاور را در معرض خطر جاسوسی قرار خواهد داد».

حماس ادامه داد، در حالی که امارات و اشغالگران درباره لغو روادید توافق کرده‌اند، کویت فروشگاه‌های کالاهای اسرائیلی را می‌بندد. ما تصمیم کویت در خصوص بستن فروشگاه‌های کالاهای اسرائیلی را ارج می‌نهیم زیرا این اقدام در کنار زدن رژیم صهیونیستی سهیم خواهد بود.

در اولین سفر رسمی مقامات امارات به فلسطین اشغالی بود که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد ابوظبی و تل‌آویو بر سر لغو روادید توافق کرده‌اند.

این اقدام پس از آن بود که امارات و رژیم صهیونیستی با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا عاد‌ی‌سازی کامل روابط خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول