اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

انهدام اهداف زمینی توسط فانتوم‌ها با بمب قاصد/ عملیات موفق پهپاد انتحاری آرش در رزمایش نهاجا

در دومین روز از رزمایش فدائیان حریم ولایت جنگنده بمب‌افکن‌های فانتوم با استفاده از بمب قاصد، اهداف زمینی را منهدم کردند.

انهدام اهداف زمینی توسط فانتوم‌ها با بمب قاصد/ عملیات موفق پهپاد انتحاری آرش در رزمایش نهاجا

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب افکن های سنگین اف4 با استفاده از موشک‌های هوا به زمین ماوریک و بمب‌های هوشمند قاصد اهداف فرضی را منهدم کردند.

امیر سرتیپ دوم خلبان فرهاد گودرزی، سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت با اعلام این خبر گفت: ساعاتی قبل جنگنده بمب افکن های اف 4 با شلیک موشک های ارتقاء یافته و بهینه شده ماوریک و استفاده از بمب های هوشمند، نقطه زن و دور ایستای قاصد که توسط متخصصان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش تولید شده است، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.

وی اظهار کرد: پرنده‌های بدون سرنشین آرش، مجهز به سر جنگی برای نخستین بار با طی 100 کیلومتر، اقدام به عملیات انتحاری بر علیه استحکامات دشمن پرداخته و این اهداف را با موفقیت منهدم کردند.

سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت خاطرنشان کرد: همچنین هواپیماهای بمب افکن فانتوم با استفاده از غافلگیری و در ارتفاع پست اقدام به بمباران سنگین هوا به زمین (Carpet Bombing) به سمت اهداف از پیش تعین شده کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول