اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

امور اقتصادی اولویت سفیر جدید ایران در گرجستان است

سفیر جدید ایران در گرجستان اولویت کاری خود در این کشور را امور اقتصادی بیان کرد و گفت: به دنبال تحول در روابط میان دو کشور ایران و گرجستان هستم.

امور اقتصادی اولویت سفیر جدید ایران در گرجستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومیاستانداری خراسان شمالی اکبر قاسمی در دیدار استاندار خراسان شمالی ضمن ارزنده خواندن دیدگاه‌ها و اقدامات انجام‌شده در سامان بخشی به مراودات خارجی این استان، امور اقتصادی را اولویت کاری خود ذکر و اظهار کرد: به دنبال تحول در روابط بین دو کشور هستم و از ظرفیت استان خراسان شمالی در این مسیر استفاده و همکاری لازم را خواهیم داشت.

 

سفیر جدید ایران در کشور گرجستان همچنین از سفر خود به استان خراسان شمالی برای بررسی ظرفیت‌های استان پس از آغاز مأموریت خود در گرجستان خبر داد.

مراودات خراسان شمالی با ۲۵ کشور دنیا

استاندار خراسان شمالی نیز در دیدار با سفیر جدید ایران در کشور گرجستان گفت: برای توسعه و مراودات اقتصادی استان راهی جز ارتباط با سایر کشورها نداریم.

محمدعلی شجاعی با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل‌توجه استان افزود: سند توسعه صادرات استان تهیه و در راستای آن جلسات مختلف با سفرای ایرانی و خارجی برگزار کرده‌ایم تا زمینه مراودات خارجی استان فراهم شود.

وی به تولید لوله‌های قابل‌استفاده در حوزه نفت و گاز، محصولات پتروشیمی، سیمانی و آلومینا و محصولات فولادی و سایر ظرفیت‌های تجاری استان اشاره کرد و افزود: تجار استان با بیش از ۲۵ کشور دنیا مراودات تجاری دارند.

شجاعی با مهم دانستن ایجاد و گسترش روابط استان با سایر کشورها از سفیر جدید ایران در گرجستان برای بررسی ظرفیت‌های قابل‌ارائه برای سفر به استان دعوت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول