اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عروسی جالب زوج کهگیلویه و بویراحمدی در روز ولادت پیامبر و ایام سخت کرونایی+تصویر

زوج کهگیلویه و بویراحمدی در روز ولادت پیامبر ازدواج کردند و البته کارت عروسی آن‌ها نشان دهنده پایبندی به دستورالعمل‌های بهداشتی در روزهای سخت کرونایی است.

عروسی جالب زوج کهگیلویه و بویراحمدی در روز ولادت پیامبر و ایام سخت کرونایی+تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج این روزها وقتی نامی از عروسی شنیده می‌شود بر خلاف رویه سال‌های گذشته برداشت دیگری از این سنت حسنه می‌شود.

اگر تا قبل از هجوم مرگبار کرونا تجمعات با طعم شادی و دور هم بودن برگزار می‌شد اما اکنون هرگونه تجمعی بوی مرگ به همراه دارد و انتظار این است که مراسم‌هایی همچون عروسی برعکس گذشته به صورت بسیار محدود برگزار شود.

به گزارش فارس هر چند شادی گذشته در عروسی‌های کنونی رخت بربسته اما توفیقی اجباری است تا جوانان با کمترین مخارج و هزینه‌های کمرشکن امروزی به خانه بخت رفته و زندگی مشترک را بدون دغدغه مالی آغاز کنند.

سوژه امروز ما در خصوص زوج کهگیلویه و بویراحمدی است که شیوه ازدواج آن‌ها در کارت عروسی صادر شده به خوبی موید این مهم است.

کارت عروسی جالب یک زوج کهگیلویه و بویراحمدی در روز میلاد پیامبر (ص)  و امام صادق به خاطر کرونا مراسم نگرفتند و با ارسال این کارت پیوندشان را به اطلاع اقوام رساندند. 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول