اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

هیچ تصمیمی برای تردد زائران و مسافران ایران و عراق اتخاذ نشده است

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره عراق گفت: با توجه به شرایط سخت کرونا، فعلا تصمیمی برای تردد مسافران، گردشگران و زائران عتبات عالیات بین دو کشور ایران و عراق گرفته نشده است.

هیچ تصمیمی برای تردد زائران و مسافران ایران و عراق اتخاذ نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، احمد سیاه‌پوش سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره عراق امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت کرونا، فعلا تصمیمی برای تردد مسافران، گردشگران و زائران عتبات عالیات بین دو کشور ایران و عراق گرفته نشده است.

وی ادامه داد: البته طبق توافق جزئی میان دو کشور، قرار است به برخی از بیماران عراقی که برای درمان در ایران درخواست دارند مجوز ورود داده می‌شود ولی تردد گردشگر و زائر بین دو کشور ممنوع است.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره عراق گفت: ممنوعیت ورود برخی از کالاها به کشور عراق بر اساس توافق بین دو کشور به صورت فصلی انجام می‌پذیرد. 

سیاه‌پوش عنوان کرد: رایزنی‌های زیادی برای توسعه صادرات و تجارت در عراق انجام شده و در تلاش هستیم موانع کاری را به مرور مرتفع کنیم.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول