اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر آشتیانی: نیروهای مسلح آماده مقابله با هر تهدیدی هستند

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح آمادگی مقابله و ایستادگی در برابر هر تهدیدی را دارند گفت: همه ما پادر رکاب و به دنبال اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا هستیم.

امیر آشتیانی: نیروهای مسلح آماده مقابله با هر تهدیدی هستند

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ قرایی آشتیانی، جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح در جریان نظارت بر مراحل اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نهاجا در منطقه عمومی اصفهان و در جمع خبرنگاران گفت: اساسا برگزاری این رزمایش یعنی تبلور اقتدار ملی و خلبانان نیروی هوایی ارتش در این رزمایش همانطور که همه مشاهده کردید روش های تلفیقی را به خوبی تمرین کردند و نشان دادند که نیروی هوایی از هواپیما و پهپادهایی که در اختیار دارد به صورت تلفیقی در رزمایش های مختلف می تواند استفاده کنند.

وی ادامه داد: در این رزمایش تجهیزات نوینی که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی و تولید کرده اند توسط خلبانان مجب و جوان در یک تمرین عملی به کار گرفته شد و دیدید که بمب های رها شده و راکت های شلیک شده به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نمایش آمادگی نیروهای مسلح را مهمترین پیام نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش دانست و گفت: همه دشمنان ما می دادند که نیروهای مسلح آمادگی ایستادگی در برابر هر تهدیدی را دارند و پادررکاب و به دنبال اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا هستند و همانگونه که تا کنون به خوبی نشان داده اند در همه صحنه های مورد نیاز حضور داشته و با سربلندی ماموریت ها و وظایف محوله را به شکل مطلوب اجرا می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول